کد خبر: ۲۹۶۳۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۳ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: هدف ما از مدیریت مصرف این نیست که مردم به زحمت بیافتند و در مسائل رفاهی آن‌ها اختلال ایجاد شود. بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، ۳۰ میلیارد تومان پروژه‌ برای گذر از خاموشی تابستان در حال‌ اجرا داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، ۳۰ میلیارد تومان پروژه‌ برای گذر از خاموشی تابستان در حال‌ اجرا داریم. علاوه بر این پروژه‌هایی نیز برای مدیریت مصرف در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش برق نیوز، حسین صبوری، با اشاره به وضعیت خاموشی در تابستان سال آینده، اظهار کرد: سال جاری پیک مصرف ۴۷۰۰ مگاوات بود که نسبت به سال ۱۳۹۵ حدود پنج درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران ادامه‌ داد: هر ساله دو اقدام برای گذر از پیک مصرف صورت می‌گیرد که یکی از آن‌ها توسعه و اصلاح شبکه و دیگری کارهایی در راستای مدیریت مصرف است که شامل موضوعات فرهنگی و ترویجی می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال نیز پروژه‌ای در این خصوص در حال اجرا داریم، بیان‌ کرد: هدف ما از مدیریت مصرف این نیست که مردم به زحمت بیافتند و در مسائل رفاهی آن‌ها اختلال ایجاد شود، ‌بلکه قصد داریم در ترویج درست مصرف کردن وضعیت تامین برق را سر و سامان دهیم.

به گفته وی این مساله علاوه بر این موجب می‌شود مشترکان برق مطمئن و پایداری را در اختیار داشته باشند، هزینه‌های برق آن‌ها را نیز به حداقل می‌رساند. لذا ما انتظار داریم که اگر مردم همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند در تابستان مشکلی برای تامین برق نداشته باشیم.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار