کد خبر: ۲۹۹۰۸
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به اینکه سهمیه پیک سایی شرکت ما برای سال جاری ۵۰ مگاوات بود، گفت: با اجرای طرح‌های مختلف مدیریت مصرف و همراهی مشترکان توانستیم در سال ۹۶، ۱۰۵ مگاوات پیک سایی (صرفه جویی در ساعات اوج مصرف) داشته باشیم.
به گزارش برق نیوز، عادل کاظمی  در نشست نقش بانوان در اصلاح الگوی مصرف افزود: موفق به جذب مشارکت صنایع و ادارات مختلف بودیم و امسال ۲۵ میلیارد ریال تشویق به مشارکت کنندگان در برنامه پیک سایی اعطا شده است.

وی تأکید کرد: اگر مشارکت مشترکین در برنامه‌های پیک سایی اتفاق نمی‌افتاد، در حوزه پیک بار با بحران مواجه بودیم، بنابراین اهمیت مدیریت مصرف و ایجاد تعادل میان مصرف و تولید بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: بانوان نقش بی بدیل و برجسته‌ای در اجتماع و خانواده دارند و ما امیدواریم این قشر با آگاهی و کسب اطلاعات ویژه در خصوص مصرف بهینه انرژی برق، بتوانند بیش از گذشته ما را در این زمینه یاری کنند.

بر اساس این گزارش، نایب رییس دانشگاه تبریز نیز در این همایش با اشاره به لزوم مشارکت همگانی در اصلاح الگوی مصرف گفت: اوج نقش موثر بانوان در امور زندگی در جمله‌ای از امام خمینی (ره) خلاصه شده است که فرمودند: از دامن زن مرد به معراج می‌رود.

حمیدرضا قاسم زاده افزود: یک جزء از این نقش، در اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی به خوبی نمود پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف دانشگاه تبریز ارتقاء تراز بین المللی است و یکی از شاخص‌های ارتقاء و پیشرفت، دستیابی به دانشگاه سبز است.

وی تأکید کرد: دانشگاه سبز، ارگانی است که در اصلاح الگوی مصرف و استفاده از منابع موجود انرژی بهترین کارآیی و عملکرد را داشته باشد.

نایب رییس دانشگاه تبریز تأکید کرد: برگزاری همایش ها، سمینارها، امضای تفاهم نامه‌ها و دیگر همکاری‌های دانشگاه با شرکت‌های تخصصی انرژی نیز درهمین راستا است و ما امیدواریم که با تداوم فعالیت‌ها بتوانیم به این مهم دست یابیم.
منبع: ایرنا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارمند صنعت برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
1
بیخود نیست که تبریز شهر اولین ها لقب کرفته
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار