کد خبر: ۲۹۹۱۵
تاریخ انتشار : ۱۶:۲۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
کمیته حقوقی و قرارداد‌های سندیکای صنعت برق ایران طی نامه‌ای از رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران درخواست کرد راهکار مناسبی برای تعدیل قرارداد‌هایی که در آن‌ها تعدیل مبلغ قرارداد ناشی از اثرات افزایش قیمت ارز دیده نشده است، ارائه کند.
به گزارش برق نیوز، نگارنده در این نامه با اشاره به اینکه تلاطمات نرخ ارز در سال ۱۳۹۶ به‌ویژه طی سه ماه اخیر موجب بی‌اعتباری قیمت‌های ارائه شده اعضای سندیکا به یکدیگر (سازندگان به پیمانکاران) و متقابلاً خروج از اعتبار قیمت پیمانکاران به دستگاه‌های اجرائی شده است، تاکید دارد که حفظ ظرفیت‌های بخش‌خصوصی در چنین شرایط بی‌ثباتی اقتصاد مستلزم عزم ملی و هماهنگ است.

در این نامه اذعان شده است که سندیکای صنعت برق ایران به نمایندگی از ۵۰۰ شرکت سازنده و پیمانکار صنعت برق و انرژی کشور، بررسی فوری موضوع را برای بقای شرکت‌های تولید کننده تجهیزات و پیمانکاران بسیار ضروری می‌داند و لازم است راه کار مناسبی برای تعدیل قرارداد‌هایی که در آن‌ها تعدیل مبلغ قرارداد ناشی از اثرات افزایش قیمت ارز دیده نشده است ارائه و اجرایی شدن آن پی گیری شود.

در پایان نامه تاکید شده است که سندیکای صنعت برق ایران آمادگی دارد در این خصوص همکاری‌های لازم را با اتاق بازرگانی بعمل آورد و انتظار دارد با توجه به اهمیت و فراگیر بودن موضوع، با فوریت و جدیت پیگیری شود.


اعلام آمادگی کمیته حقوقی سندیکا برا‌ی بررسی اعمال تعدیل در قرارداد‌ها
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار