کد خبر: ۳۰۷۳۷
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
یک موتور خطی اساساً یک موتور الکتریکی است که از حالت دوار در آمده تا بجای اینکه یک گشتاور (چرخش) گردشی تولید کند، یک نیروی خطی توسط ایجاد یک میدان الکترومغناطیسی سیار در طولش، بوجود آورد. موتور‌های خطی اغلب موتور‌های القایی یا پله‌ای هستند.

سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: یک موتور خطی اساساً یک موتور الکتریکی است که از حالت دوار در آمده تا بجای اینکه یک گشتاور (چرخش) گردشی تولید کند، یک نیروی خطی توسط ایجاد یک میدان الکترومغناطیسی سیار در طولش، بوجود آورد. موتور‌های خطی اغلب موتور‌های القایی یا پله‌ای هستند. می‌توانید یک موتور خطی را در یک قطار سریع السیر مگلو مشاهده کنید که در آن قطار روی زمین پرواز می‌کند.

 

موتور های خطي (Linear Motor)


استفاده از فن‌آوری پیشرفته موتور‌های خطی در شاخه‌های مختلف صنعت از جمله کاربرد موتور خطی در خطوط نورد فلزات مختلف، بدون برقراری تماس و ایجاد خراش و فرورفتگی در آن‌ها و همچنین کاربرد موتور خطی در پمپ فلزات مذاب برای استفاده در ریخته‌گری تحت فشار، انتقال فلزات مذاب و پمپ سیکل بستهء نیروگاه‌های اتمی و خورشیدی موضوع مورد بحث مقالهء حاضر است.

 

 

فرمت فایل:rar

حجم فایل :668 کیلوبایت

تعداد صفحات :8

زبان :فارسی

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار