کد خبر: ۳۱۰۰۵
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۷ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
معاونت مالی و پشتیبانی برق منطقه‌ای اصفهان رتبه اول ارزیابی مالی سال ۱۳۹۵ و همچنین لوح افتخار ۱۱ سال متوالی ارائه گزارش مقبول را از شرکت توانیر دریافت کرد.
به گزارش برق نیوز،  جلال رحیمی معاون مالی و پشتیبانی این شرکت علت کسب موفقیتهای فوق را برنامه ریزی و ارائه جداول زمان بندی جهت تهیه صورتهای مالی و تعهد و سخت کوشی پرسنل امور مالی عنوان نمود.

وی افزود: اجرای دقیق برنامه ها و رعایت شاخصها و استاندارهای حسابداری و قوانین مقررات مربوطه و تعامل و هماهنگی با بازرسان سازمان حسابرسی ، دیوان محاسبات ، دفتر تعلیق و نهادهای ذیربط از دیگر عوامل این موفقیت بوده است.

معاون مالی و پشتیبانی برق منطقه ای اصفهان ادامه داد:در سال 95 نیز پس از ارائه جداول زمانبندی شرکت توانیر و برنامه ریزی دقیق در ارتباط با ثبت صورت وضعیتهای ارسالی و نهایی نمودن حسابها با تلاش شبانه روزی همکاران امور مالی طبق جدول زمانبندی توانیر، صورتهای مالی به نحو احسنت تهیه و به شرکت توانیر ارسال گردید .

رحیمی گفت: با تعامل انجام شده با بازرسان سازمان حسابرسی کلیه ابهامات موجود بر طرف و گزارش مقبول دریافت و با توجه به شاخصهای ارزیابی شرکت توانیر در بین شرکتهای برق سراسر کشور و شرکت مدیریت شبکه رتبه اول ارزیابی مالی را درگردهمایی معاونین و مدیران مالی شرکتهای زیر مجموعه شرکت توانیر در اسفند 96 در شهر چابهار اخذ نمود.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات همکاران امورمالی برق منطقه ای اصفهان ابراز امیدواری کرد موفقیتهای معاونت مالی تداوم داشته باشد.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
0
شنیدم ایشون امسال ۹۹ بازنشسته میشن ...درسته سخت گیر هستند اما کل اداره میدونن اداره رو دست ایشون میچرخه و معلوم نیست بعد از رفتن ایشون چی میشه ....
اکسیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
من کاملا با حرف شما موافقم.....ایشون بسیار کاردان و باسواد هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
بله درسته ....اداره بعد از رفتن ایشون میمونه دست یه مشت بیسواد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
0
سلام .... کمی بداخلاق هستش ..اما خداییش تو کار خیلی وارده ... بالاخره بازنشستگی در انتظار همه ما هست ...باید رفت
فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
بداخلاقیش گاهی به خاطر کار زیاد هست ...من اگه بودم همه رو گاز میگرفتم با این همه کار که رو سرم هست ....مهم سواده طرف هست که آقای رحیمی باسوادن
یه چیزی بگم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
0
پیشنهاد میدم یه وانت خاک بیارید بریزید تو حیاط اداره ...وقتی ایشون رفت با خاک گل درست کنید و در اداره رو گل بگیرید ....هر وقت رفت و یکی اومد جاش که بی سواد و کارنابلد بود اونوقت میفهمید سواد کاری خیلی مهمه ....خدا نکنه با مدیر بیسواد کار کنید ....یعنی عمرتون به فناست..
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار