کد خبر: ۳۱۰۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
با هماهنگی دفترآموزش وبرنامه ریزی برق زنجان همایشی تحت عنوان "آشنایی پیمانکاران صنعت برق با نحوه دریافت گواهینامه صلاحیت ایمنی و حرفه ای " با تدریس کارشناسانی از اداره کل تعاون کار تعاون ورافه اجتماعی استان زنجان وحضور 85شرکت پیمانکاری برگزارشد.
به گزارش برق نیوز، با هماهنگی دفترآموزش وبرنامه ریزی این شرکت همایشی تحت عنوان "آشنایی پیمانکاران صنعت برق با نحوه دریافت گواهینامه صلاحیت ایمنی و حرفه ای " با تدریس کارشناسانی از اداره کل تعاون کار تعاون ورافه اجتماعی استان زنجان وحضور 85شرکت پیمانکاری برگزارشد.

در همایش یادشده نیل به ایمنی شغلی مطلوب، با توجه به گستره و تکثر حوادث ناشی از کار در صنعت برق ، مورد توجه قرار گرفت . طبق صحبت های سخنرانان همایش گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی مدرکی است که اخیراً توسط مرجع وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مستقل از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی مطرح شده است و بر اساس قوانین و مقررات آیین نامه ایمنی امور پیمانکاری مقرر شده که تمامی کارفرمایان بایستی قبل از هر گونه عقد قرارداد پیمانکاری با پیمانکاران خود ، ابتدا این گواهینامه صلاحیت ایمنی را از آنها بخواهد.

گفتنی است بخش اعظمی از فعالیت های اجرایی توزیع برق استان زنجان اعم از تامین برق ، طراحی ونظارت شبکه های توزیع ، کنتورخوانی و غیره توسط شرکت های پیمانکاری انجام می شود و ارتقاء صلاحیت ایمنی وحرفه ای ایشان ضرورت بسیاری دارد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار