کد خبر: ۳۱۱۷۶
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
شرکت تسلا به‌طور موقت تولید خودروی برقی محبوب خود موسوم به تسلا ۳ را متوقف کرده است. تسلا می‌گوید هدف از این کار رفع برخی مشکلات آن است که تا به‌حال هم موجب تاخیر در تحویل بعضی سفارشات قبلی شده است.
به گزارش برق نیوز، شرکت تسلا به‌طور موقت تولید خودروی برقی محبوب خود موسوم به تسلا ۳ را متوقف کرده است. این درحالی است که برای خرید این خودرو تقاضای زیادی وجود دارد. براساس گزارش ورج تسلا می‌گوید هدف از این کار رفع برخی مشکلات آن است که تا به‌حال هم موجب تاخیر در تحویل بعضی سفارشات قبلی شده است.

پیش از این در ماه فوریه هم مواردی از توقف خط تولید تسلا ۳ به‌وجود آمده بود، اما ظاهرا این‌بار میزان این توقف بیشتر از دوره‌های قبلی است. تسلا در بیانیه‌ای تاکید کرده با این کار سیستم خودکارسازی خودروی تسلا ۳ ارتقا می‌یابد و برخی مشکلات سیستم‌های داخلی آن هم حل خواهد شد.

تسلا در بهترین حالت موفق به تولید ۲ هزار خودروی مدل ۳ در هفته شده است که کمتر از هدف‌گذاری تولید ۲۵۰۰ خودرو در هفته است. این شرکت امیدوار است در آینده قادر به تولید ۵ هزار خودروی برقی در هفته باشد و در تلاش است این هدف را در نیمه اول سال ۲۰۱۸ محقق نماید.

در این میان تولید خودرو‌های تسلای مدل اس و ایکس دچار اختلال یا مشکل نخواهد شد. تصمیم‌گیری در این زمینه ارتباطی با جراحت یکی از کارکنان تسلا در کارخانه آن در فرمونت نیز ندارد. به کارکنان این شرکت گفته شده طی روز‌های تعطیل مرخصی بدون حقوق بگیرند. ایلان ماسک چند روز قبل اعلام کرده بود این شرکت در زمینه اتوماسیون و استفاده از روبات‌ها افراط کرده است، با این حال گفته بود اشکالی در تولید این شرکت به وجود نخواهد آمد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار