کد خبر: ۳۱۲۱۶
تاریخ انتشار : ۱۵:۲۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
حسن کریمی گفت: حضور و توجه شهردار اهواز در این شرکت نشان از توجه جدی برای رفع مشکلات عدیده اهواز دارد و مجموعه برق نیز از این اقدام ارزشمند استقبال و خود را ملزم به حرکت در مسیر هماهنگی و عملیاتی کردن توافقات حاصله می‌داند.
به گزارش برق نیوز، در جلسه مشترک مدیرعامل، معاونان و مدیران توزیع نیروی برق اهواز با شهردار و جمعی از مدیران شهرداری، بر لزوم همکاری همه جانبه در اجرای پروژه‌ها تاکید و از احداث ۴۵ کیلومتر شبکه کابل زمینی در راستای پایداری شبکه برق و کمک به زیباسازی مبلمان شهری خبر داد.

حسن کریمی در این جلسه گفت: حضور و توجه شهردار اهواز در این شرکت نشان از توجه جدی برای رفع مشکلات عدیده اهواز دارد و مجموعه برق نیز از این اقدام ارزشمند استقبال و خود را ملزم به حرکت در مسیر هماهنگی و عملیاتی کردن توافقات حاصله می‌داند.

وی در ادامه افزود: اهمیت این کلانشهر به گونه‌ای است که در بحران سال ۹۵ بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی متخصص از سراسر کشور یک ماه شبانه روز برای رفع مشکلات شبکه برق حضور داشتند، ولی واقعیت این است که ما به عنوان سومین شرکت توزیع نیروی برق کشور، کار‌های انجام نشده زیادی در حوزه خدمات زیربنائی داریم که رفع آن همکاری نزدیک سایر سازمان‌ها را می‌طلبد.

کریمی با اشاره به عدم توسعه شبکه برق اهواز نسبت به دیگر استان‌ها گفت: جنگ تحمیلی باعث شده شبکه برق اهواز هماهنگ با سایر شرکت‌های توزیع توسعه نیابد و درحالی که برخی شرکت‌های توزیع کشور سالانه ۱۳۵ کیلومتر کابل گذاری زمینی داشته اند در این شهر بجز چند نقطه محدود اقدامی در این خصوص و بکارگیری تجهیزات نوین صورت نگرفت که عملا شبکه را در برابر حوادث آسیب پذیر کرد و تمام تلاش ما پس از بحران جهت رفع این مشکلات اساسی است.

مدیرعامل برق اهواز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: توسعه شهر اهواز نیازمند هماهنگی و ارتباط دوسویه دستگاه‌های خدمت رسان دارد و با توجه به برنامه ریزی برای احداث ۴۵ هزار مترشبکه کابل زمینی به منظور افزایش پایداری، آمادگی کامل داریم تا این عملیات را با هماهنگی شهرداری اهواز و در محلهائی که در برنامه ریزی توسعه شهری قراردارد اجرا کنیم.

در این جلسه شهردار اهواز نیز با اشاره به اهمیت هماهنگی بین شرکت‌های خدمت رسان در این شهر گفت: سیستم یکپارچه مدیریت شهری یکی از اقدامات خوبی است که باعث افزایش کارائی و بهبود خدمات در شهر‌ها می‌شود که متاسفانه تاکنون عملیاتی نشده است و دراین شرایط برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اهوازی تلاش داریم تا با هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها زمینه داشتن شهری خوب با حداقل مشکلات را فراهم کنیم.

کتانباف همچنین افزود: ایجاد پنجره واحد شهری یکی از اقدامات خوبی است که نیازمند همکاری و درک مشترک است تا علاوه بر تسریع در ارائه خدمات در هزینه‌ها نیز صرفه جوئی شود و طعم شیرین ارائه خدمات مطلوب در حداقل زمان ممکن، برای مردم حس شود.

شهردار اهواز با اشاره به نتایج مطلوب ایجاد پنجره واحد ارائه خدمات شهری بیان داشت: یکی از مهمترین پیامد‌های مثبت این اقدام، مدیریت مصرف هزینه ها، عدم اتلاف وقت و زمان مردم و همچنین اجرای پروژه‌ها و در نهایت رضایتمندی شهروندان خواهد بود و این زنجیره با هماهنگی بیشتر بین سازمان‌ها و مردم مطلوبیت بیشتری خواهد داشت.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد دوسازمان با معرفی نماینده تام الاختیار جهت هماهنگی بیشتر در مسیر عملیاتی کردن برنامه‌های مورد نظر گام بردارند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار