کد خبر: ۳۱۲۱۷
تاریخ انتشار : ۱۵:۲۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا دو تیم برق جدید فارس و گل گهر سیرجان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش برق نیوز، در چهارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت ۱۷ دو تیم برق جدید فارس و گل گهر سیرجان به مصاف هم می‌روند.

حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار:

تیم فوتبال برق جدید در هفته سی و دوم مسابقات در دیداری خارج از خانه با یک گل مغلوب تیم آلومینیوم اراک شد، اما تیم گل گهر در خانه موفق شد تیم سر سخت شهرداری تبریز را با نتیجه پر گل پنج بر دو در هم بکوبد.
 
فارسی‌ها که نخستین فصل حضور خود در لیگ دسته اول را تجربه می‌کنند فراز و فرود‌های بسیاری را تا بدین جای کار تجربه کرده اند، اما با این حال دستاورد خوبی داشته اند و آن هم بقا در این رقابت‌ها است، سیرجانی‌ها نیز علی رغم هزینه‌های فراوانی که در این فصل انجام دادند سوای از عملکرد خوب در نیم فصل دوم نتوانستند نمره خوبی کسب کنند و در راه صعود به لیگ برتر موفق باشند، در واقع تنها چیزی که از این ره آورد عاید این تیم شد حاشیه و هزینه‌های هنگفتی بود که بدلیل اشتباهات فاحش سرمربی این تیم و ضعف مدیریت باشگاه بر باد رفت تا نماینده سیرجان برای یازدهمین فصل متوالی در لیگ دسته اول در جا بزند و شانسی برای حضور در لیگ برتر نداشته باشد؟!

نارنجی پوشان فارسی از سی و دو دیدار گذشته نه پیروزی، یازده تساوی و دوازده شکست را بدست آورده اند و با ۳۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم‌های آلومینیوم اراک و شهرداری ماهشهر در مکان سیزدهم جدول جای دارند، آبی پوشان سیرجانی نیز دوازده پیروزی، سیزده تساوی و هفت شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با ۴۹ امتیاز در رده هشتم جدول حضور دارند.

تیم برق جدید فارس تا بدین جای کار در مصاف با حریفان بیست و پنج گل به ثمر رسانده و در مقابل سی و دو گل نیز دریافت کرده است، تیم گل گهر سیرجان نیز در تقابل با رقبا چهل و چهار بار موفق به گلزنی شده است در حالی که بیست و نه بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است.

تیم میزبان در صورت برتری در این دیدار و عدم نتیجه گیری سایر حریفان می‌تواند دو پله در جدول رده بندی صعود داشته باشد، تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند در صورت ناکامی دو تیم مس کرمان و ملوان در کسب نتیجه لازم می‌تواند تا رده ششم جدول خود را بالا بکشد.
منبع: دی اسپورت
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار