کد خبر: ۳۱۲۲۲
تاریخ انتشار : ۰۸:۳۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
 مدیر کل منابع طبیعی استان تهران گفت: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد نیروگاه خورشیدی در اراضی منابع طبیعی این استان اختصاص یافت.
به گزارش برق نیوز، علی کیان گفت: برای کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و جلوگیری از آلایندگی هوا ایجاد نیروگاه خورشیدی برای تولید برق در مراتع شهرستان‌های دماوند و ری فراهم شد.

وی همچنین اجرای طرح کاداستر را بسیار مهم دانست و افزود: از آنجائی که نقشه‌های تهیه شده کاداستر اراضی منابع طبیعی دارای مختصات است، از همین رو افراد سودجو و فرصت طلب با وجود اسناد تک برگی که بر اساس این نقشه‌ها صادر می‌شود نمی‌توانند سند مالکیت معارضی را دریافت کنند.

کیان خاطرنشان کرد: این اقدام موجب تثبیت مالکیت دولت و دفاع از انفال و جلوگیری از پدیده زمین خواری می‌شود که اجرای این طرح در دستور کار اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران قرار دارد.

وی یادآور شد: به منظور حفظ و حراست از اراضی ملی و در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی استان در سال گذشته رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار