کد خبر: ۳۱۲۳۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیرعامل برق سمنان ضمن تشریح عملکرد یکساله این شرکت گفت: در یک سال گذشته ۸ پروژه انتقال و فوق توزیع برق به همراه پروژه‌های اصلاح و بهینه سازی در سطح استان و با اعتباری معادل ۳۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
به گزارش برق نیوز، مدیرعامل برق سمنان ضمن تشریح عملکرد یکساله این شرکت گفت: در یک سال گذشته ۸ پروژه انتقال و فوق توزیع برق به همراه پروژه‌های اصلاح و بهینه سازی در سطح استان و با اعتباری معادل ۳۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

 سیدعلی اکبر صباغ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به اهم پروژه‌های به بهره برداری رسیده در سال ۹۶، گفت: بهره برداری از پست ۲۰/۶۳ کیلوولت شهید احمدی گرمسار و افتتاح واحد اول و دوم مولد مقیاس کوچک نیروگاه ۲۵ مگاوات پارسه با حضور وزیر نیرو، احداث خط ۶۳ کیلوولت دو مداره شهرک صنعتی شاهرود، توسعه و افزایش ظرفیت پست ۶۳ کیلوولت بیارجمند در هفته دولت و احداث ۴ فیدر ۶۳ کیلوولت در پست ۲۳۰ کیلوولت شرق سمنان (آهوان)، احداث خط ۶۳ کیلوولت امیر کبیر سمنان، توسعه و افزایش قدرت پست ۶۳ کیلوولت کالپوش، احداث خط ۶۳ کیلوولت ارتباطی البرز شاهرود و پروژه‌های اصلاح و بهینه سازی تاسیسات انتقال و فوق توزیع در شهر‌های مختلف استان در دهه فجر، از مهمترین پروژه‌های بهره برداری شده در سال گذشته هستند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان، پروژه‌های احداث پست و خط و توسعه و افزایش قدرت پست و بهینه سازی تاسیسات انتقال و فوق توزیع را از جمله پروژه‌های در دست اقدام این شرکت در سطح استان با اعتباری بیش از ۲۴۰۶ میلیارد ریال دانست و اظهار داشت: مهمترین پروژه در حال ساخت این شرکت، پست ۴۰۰ کیلوولت ایوانکی (مسلمی) با اعتباری حدود ۶۵۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا نیمه اول سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

وی افتخارات کسب شده در سال ۹۶ را حاصل تلاش کارکنان خدوم شرکت برق منطقه‌ای سمنان دانست و افزود: دریافت تندیس برنزین هشتمین جشنواره ملی نظام پیشنهاد‌ها برای دومین بار متوالی، کسب رتبه اول نظام پیشنهاد‌های صنعت برق کشور، کسب رتبه برتر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی، رتبه برتر پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای سمنان از سوی بسیج ادارت استان و تقدیر ویژه از سوی ستاد اقامه نماز استان در امر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز از افتخارات کسب شده در بخش‌های فنی و فرهنگی توسط این شرکت است.
 
صباغ با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به نام "حمایت از کالای ایرانی " گفت: توجه به کالای ایرانی و اولویت دادن خرید کالا‌ها و تولیدات با کیفیت داخلی به منظور تقویت بنیه اقتصادی و کمک به اشتغال، ازسالیان قبل، جزء برنامه‌های این شرکت بوده که در سال جاری نیز با دقت و توجه بیشتری دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با تاکید بر رعایت مصرف برق به ویژه در تابستان امسال از طرف همه مردم، بیان داشت: شرکت برق منطقه‌ای سمنان، تمهیدات و اقداماتی را همچون تعامل با مشترکین بزرگ صنعتی در طرح تطبیق تعطیلات و تعمیرات سالانه صنایع به انجام رسانده است ولی با توجه به دلیل مشکلات کم آبی و افزایش نسبی مصرف برق مشترکان، جهت عبور از پیک بار تابستان و نداشتن قطعی برق، لزوم رعایت صرفه جویی در مصرف برق در بخش‌های خانگی، صنایع و کشاورزی از سوی مشترکان ضروری است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار