کد خبر: ۳۱۲۸۱
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
طالبی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طی گزارشی خلاصه عملکرد این شرکت در سال ۱۳۹۶ را اعلام نمود.
به گزارش برق نیوز، طالبی گفت: در سال ۹۶ در راستای تامین برق مطمئن مشترکین و جبران خسارات ناشی از بارش برف سنگین زمستان ۹۵ گام‌های بزرگ و موثری برداشته شد و از این رو و به همت و تلاش پرسنل خدوم و زحمتکش این شرکت درسال ۱۳۹۶ بیش از ۹۶۰ کیلومتر خطوط شبکه فشار متوسط (۲۰ کیلوولت) و شبکه فشار ضعیف بصورت هوایی-زمینی و کابل خود نگه دار، برای ۴۶۰۴۴ مشترک جدید و رفع ضعف برق تعدادی از مشترکین قبلی (با توجه به رشد جمعیت و رشد مصرف برق) شهری و روستایی در کلیه مناطق استان گیلان احداث گردید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: در این بازه زمانی، تعداد ۷۲۷ دستگاه ترانسفورماتور (کمپکت، زمینی و هوایی) با ظرفیت ۹۳۸۰۶ کیلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شد و بیش از ۱۸۴ کیلومتر شبکه معابر هوائی و زمینی جهت روشنایی معابر درسطح شهر و روستا احداث شد، برای مجموع شبکه روشنایی معابر فوق الذکر تعداد ۴۵۷۸ دستگاه چراغ لاک پشتی با لامپ‌های گازی پربازده نصب گردیده است.

طالبی یادآور شد: در سال ۱۳۹۶ تعداد ۹ روستا از مناطق محروم، صعب العبور و کوهستانی استان گیلان از نعمت برق و روشنایی بهره‌مند شدند.

وی تاکید کرد: باتوجه به دو مرحله بارش برف سنگین در زمستان ۹۵، عملیات بازسازی شبکه‌های آسیب دیده و فرسوده از ابتدای سال ۹۶ با سرعت در دستور کار شرکت قرار گرفت و از این رو ۳۸۱ پایه تیر چوبی و فرسوده برکنار و تعداد ۱۰۸۵۰ پایه بتونی فشار ضعیف و متوسط نصب گردید و از همین رو میزان شبکه فشار متوسط (۲۰ کیلوولت) و شبکه فشار ضعیف بصورت هوایی-زمینی و کابل خود نگه دار احداث شده در سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲ برابر می‌باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: اینشرکت درحال حاضر بیش از یک میلیون و سیصد و هفتاد هزار مشترک در کل استان دارد که این حجم بالای تعداد مشترک، توزیع برق گیلان را در زمره یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات رسان کشور قرار داده است و علاوه براین پراکندگی بسیار زیاد مشترکین در سطح شهر‌ها و روستا‌ها و شرایط جوی ویژه استان که رطوبت بالا در طول سال و زمستان‌های سرد را دربر دارد، کار خدمت رسانی به مردم شریف استان سخت می‌نماید، اما کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان همواره در تلاش هستند به بهترین شکل امکان استفاده از انرژی حیاتی برق را برای مردم استان فراهم نمایند.

طالبی تصریح کرد: در حال حاضر میزان بدهی مشترکین به شرکت توزیع برق، افزون بر ۱۰۳ میلیارد تومان است که بیش از ۳۳ درصد این مبلغ مربوط به تعرفه عمومی شامل ادارات و دستگاه‌های دولتی می‌باشد. وی افزود: وصول مبلغ بدهی بخش‌های مختلف مشترکین به شرکت تاثیر چشمگیر و بسزایی و خدمت رسانی مطلوب‌تر و با کیفیت بهتر به مردم شریف استان خواهد بود.

وی اظهار داشت: سال ۱۳۹۶ با کسب رتبه‌ها و مقام‌هایی برای شرکت توزیع نیروی برق استان همراه بود که از جمله آن‌ها می‌توان به کسب مقام اول شاخص‌های اختصاصی جشنواره کشوری شهید رجایی و انتخاب بعنوان دستگاه برگزیده استانی، کسب مقام اول ارزیابی شاخص‌های صیانت از حقوق شهروندان از سوی استانداری گیلان و کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان از سوی استانداری گیلان اشاره نمود.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری مشترکین محترم که همواره یاور و پشتیبان کارکنان توزیع برق گیلان بوده اند بتوانیم تابستان و فصل گرم پیشرو را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم و مردم شریف استان ضروری است با به کارگیری راهکار‌های مصرف صحیح انرژی در خانه و محیط‌های کسب و کار، ضمن کاهش دادن بهای برق مصرفی خود، نقش اجتماعی و حیاتی در تامین آسایش و رفاه شهروندان ایفا نمایند.
 
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار