کد خبر: ۳۱۳۰۷
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع برق استان سمنان از رشد ۹ درصدی تهیه طرح‌های عمرانی برق‌رسانی در این شرکت خبر داد.
به گزارش برق نیوز، رضا علی‌اصغری  با بیان این‌که در سال گذشته سه هزار و ۲۷۸ فقره طرح عمرانی آماده و اجرایی شده است، گفت: در سال ۹۵، دو هزار و ۹۸۰ طرح تهیه شده است.

مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: ۱۳۵ هزار و ۴۷۳ متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی، ۶۴ هزار و ۴۸۹ متر خطوط فشار ضعیف هوایی و زمینی، افزایش ۲۸ هزار و ۹۱۵ کیلوولت آمپر به ظرفیت پست‌های توزیع برق و همچنین اضافه شدن سه هزار و ۲۴۷ دستگاه سرچراغ به میزان ۴۴۰ کیلووات به شبکه روشنایی معابر، به‌عنوان طرح‌هایی هستند که در سال گذشته تهیه شد و توسط واحد‌های اجراقی این شرکت در استان به اجرا درآمده است.

علی‌اصغری با اشاره به این‌که عملیات کنترل و نظارت بر چهار هزار و ۵۸۸ فقره ردیف کنترل پروژه با اعتبار ۳۷۵ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال به انجام رسیده است، تصریح کرد: این بخش در سال گذشته، ۲۱.۵ درصد به نسبت سال ۹۵ رشد را به همراه داشته است.

وی یادآور شد: کنترل و نظارت بر تهیه ۳۷۵ میلیارد ریال صورت‌وضعیت در شرکت توزیع برق استان سمنان، پاسخگویی به کلیه استعلام‌های مربوط به شبکه‌های توزیع نیروی برق، نظارت بر ساخت ۱۸ باب پست زمینی و نظارت عالیه بر کلیه پروژه‌ها، ازجمله مهم‌ترین اقدامات دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع برق استان در طول سال گذشته به شمار می‌رود.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار