کد خبر: ۳۱۳۱۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان در جمع اعضاء مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان با تشریح وضعیت صنعت برق در تابستان پیش رو از اعضای مجمع خواست تا با استفاده از توان مجمع آحاد مردم را به صرفه جویی در مصرف برق ترغیب نمایند.
به گزارش برق نیوز، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان در جمع اعضاء مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان با تشریح وضعیت صنعت برق در تابستان پیش رو از اعضای مجمع خواست تا با استفاده از توان مجمع آحاد مردم را به صرفه جویی در مصرف برق ترغیب نمایند.

اله مرادی با بیان این مطلب که استان زنجان جزء سه استان برگزیده در زمینه انرژی‌های نو (خورشیدی – بادی) می‌باشد، آمادگی این شرکت را برای همکاری با سرمایه گذاران اعلام کرد.

در ابتدای این جلسه اوصانلو رئیس مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان طی سخنانی، پرورش وشناسایی نیرو‌های توانمند ومتعهد، تقویت روحیه تعاون، همدلی و همکاری بین جامعه نیرو‌های ارزشی استان در جهت توسعه و آبادانی استان، بستر سازی برای استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های استان درتحکیم ارزش‌ها و بنیان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، بهره گیری از نظرات اعضاء مجمع در امور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و تامین نیاز‌ها و ارتقاء منزلت شهروندان در مطالبات خود، نظارت لازم در جهت حسن اجرای قوانین و مقررات و مصوبات مرتبط با توسعه همه جانبه استان از منظر مطالبات مردمی، ایجاد تعامل بین مردم و مسئولین، حضور فعال در انتخابات مختلف جهت جلب مشارکت حداکثری مردم برای انتخاب کاندید اصلح را از اهداف تاسیس مجمع هم اندیشی بر شمرد.

گفتنی است استفاده از انرژی‌های نو در اماکن مختلف شهر، اطلاع رسانی عمومی در زمینه استفاده و بهره مندی از انرژی‌های نو، بهبود زمان پروسه درخواست انشعاب برق برای مشترکین صنعتی و ایجاد یک شرکت مردم نهاد از جمله پیشنهادات اعضای مجمع بود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار