کد خبر: ۳۱۳۴۲
تاریخ انتشار : ۰۸:۳۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با توجه به افزایش ظرفیت‌هایی که انجام دادیم، تنگنایی برای تامین برق فصل تابستان نخواهیم داشت و آمادگی کامل را در این خصوص داریم.
به گزارش برق نیوز، آرش کردی در حاشیه سفر وزیر نیرو به استان کرمانشاه از اقدامات انجام شده در حوزه برق استان در ایام زلزله یاد کرد و افزود: زلزله آبان تعدادی از شهرستان‌های استان از جمله سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب، ثلاث باباجانی، بخشی از کرمانشاه و ... را دچار خاموشی کرد.

وی با اشاره به خسارت اساسی و بیش از ۶۰ میلیارد تومانی که این زلزله به تجهیزات و زیرساخت‌های صنعت توزیع برق استان وارد کرد، ادامه داد: در لحظات اول به پست‌های اساسی آسیب دیده رسیدگی کردیم و پس از آن برق نواحی حساس برقرار شد.

مدیرعامل شرکت توانیر اظهار کرد: حدود ۱۵ اکیپ از استان‌های مختلف کشور را بسیج کردیم و با همکاری آن‌ها تا روز سوم برق تمام شبکه‌ها برقرار شد.

کردی از آسیب به ۲۸۰ دستگاه ترانسفورماتور، ۸۰۰ کیلومتر خط ۲۰ ولت و ... خبر داد و عنوان کرد: بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای پست‌های فوق توزیع و شبکه انتقال استان هزینه شد.

وی یادآوری کرد: در مرحله بعدی برای اسکان اضطراری و موقت مردم تامین برق را برای حدود ۴۸ هزار چادر و کانکس انجام دادیم و این تامین برق به شیوه استاندارد و بدون هرگونه مشکل ایمنی انجام شد.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه مردم هم برای روشنایی و هم برای سیستم‌های گرمایشی نیازمند تامین برق بودند، گفت: این امر باعث شد بار شبکه برق سه برابر وضعیت عادی شود، اما با تکمیل زیرساخت‌ها و هزینه‌هایی که انجام شد، توانستیم برق مورد نیاز مردم را تامین کنیم.

کردی درباره تامین برق فصل تابستان مناطق زلزله زده نیز بیان کرد: با توجه به افزایش ظرفیت‌هایی که انجام دادیم، تنگنایی برای تامین برق فصل تابستان نخواهیم داشت و آمادگی کامل را در این خصوص داریم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار