کد خبر: ۳۱۳۴۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان  با تأکید براینکه پروژه‌های ظرفیت ساز و توسعه‌ای را با اولویت نقاط مشکل دار با سرعت جلو می‌بریم، گفت: شبکه انتقال و فوق توزیع خوزستان برای اوج مصرف برق در سال ۹۷، آمادگی صد درصدی دارد.
به گزارش برق نیوز، محمود دشت بزرگ  به اقدام‌های این شرکت برای رفع مشکلات توزیع برق در حوزه‌های مشکل دار اشاره کرد و افزود: یکی از این حوزه‌ها در شوش بود که در تابستان امسال پست‌های ۱۳۲/۳۳ کیلو‌ولت «دانیال» و «زیگورات» در این منطقه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. همچنین با افزایش ۱۰۰ مگا ولت آمپری در پست «چغازنبیل» ظرفیت‌سازی خوبی در شبکه این منطقه انجام می‌شود. در منطقه ایذه نیز پست ۱۳۲/۳۲ کیلو ولت را برنامه‌ریزی کردیم که در تابستان پیش رو با ظرفیت ۵۰ مگا ولت آمپر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اظهار داشت: برای شهر اهواز ۸ پروژه حیاتی تعریف کردیم که در مجموع یکهزار و ۶۶۰ مگا ولت آمپر به ظرفیت شبکه و ۲۰۰ کیلومتر افزایش مدار در این شبکه را خواهیم داشت.

دشت بزرگ بیان کرد: اتصال پست ۴۰۰/۱۳۲ کیلو ولت «هاشمی» اهواز در رینگ فوق توزیع و پست ۴۰۰ کیلو ولت «پیروزان» هم پایان تابستان امسال به اتمام می‌رسد. همچنین برای پست ۴۰۰ کیلو ولت «بقایی» نیز برنامه‌ریزی کردیم تا رینگ ۴۰۰ کیلو ولت اهواز تکمیل شود، خط‌های منتهی به پست ۴۰۰ کیلو ولت «بقایی» و پست ۴۰۰ کیلو ولت شهید «منفردنیا» را هم شروع کردیم و تکمیل خطوط در این مجموعه‌ها در دستور کار است.
 
منبع: ایران
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار