کد خبر: ۳۱۴۲۳
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
با احداث فیدر جدید بادامک به منظور تفکیک شبکه‌های توزیع برق روستایی و شهری و حل مشکل خاموشی مکرر برق به بهره برداری رسید.
به گزارش برق نیوز، مدیرعامل برق لرستان با یادآوری این مطلب که یکی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم و مسئولین شهرستان پلدختر خاموشی‌های فراوان شهری و روستایی بود اظهار داشت: علت این مشکل طول فیدر‌ها در مسیر‌های کوهستانی و صعب العبور و همچنین شرایط جغرافیایی خاص و از طرفی بار مصرفی بالا و قدیمی بودن شبکه‌های توزیع و وجود تیر‌های چوبی فرسوده بود که باعث می‌شد پایداری شبکه‌ها در آن منطقه به سهولت میسر نشود.

فریدون خودنیا ابراز داشت: علیرغم تنگنا‌های مالی و عدم نقدیندگی وظیفه داشتیم بخاطر رفاه حال مردم فیدر بادامک را تفکیک، اصلاح و افزایش دهیم تا مشکلات موجود را مرتفع نماییم.

محمد طاهر متش پور مدیر برق شهرستان پلدختر در این خصوص اظهار داشت: فیدر قدیم بادامک دارای ۱۹۷ کیلومتر طول شبکه فشار متوسط می‌باشد که ۹۷ پست هوایی و زمینی جهت تأمین برق روستا‌ها در مسیر نصب گردیده است.

 متش پور ابراز داشت: از طول فیدر قدیم بادامک حدودأ ۶۰ کیلومتر تفکیک و شرکت نفت تنگ فنی و روستا‌های آن منطقه از این فیدر جدا گردید و ۳ کیلومتر شبکه جدید بعنوان فیدر جدید بادامک احداث و پایداری شبکه‌های توزیع آن تثبیت گردید.

وی همچنین ادامه داد: این فیدر دارای ۳۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف می‌باشد که با تدابیر اندیشیده شده کلأ اصلاح و بهینه سازی شد.

 متش پور گفت: ۱۱۰۰ مشترک روستایی از فیدر جدید بادامک تغذیه می‌شوند که بطور کامل کشاورز و دامدار و در واقع تولید کننده می‌باشندکه شرکت توزیع وظیفه خود می‌داند بیشترین خدمات برق رسانی را به این عزیزان ارائه نماید.

وی افزود: تأمین برق تلمبه خانه نفت آسار در قسمت انتهایی فیدر جدید بادامک از نقاط حساس اولویت دار این فیدر می‌باشد که حساسیت موضوع را دوچندان کرده است.

مدیریت توزیع برق پلدختر در پایان هزینه‌های انجام شده جهت اجرایی پروژه فیدر بادامک را جمعأ ۳۶۰ میلیون تومان اعلام نمود و ابراز داشت: که پس از انجام این پروژه خوشبختانه مشکل خاموشی‌ها مرتفع و رضایت مردم منطقه و شهرستان پلدختر افزایش یافت.
 
منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار