کد خبر: ۳۱۴۷۴
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
 معاون حقوقی، مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو عملکرد سامانه 'نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد' که به ابتکار برق منطقه‌ای مازندران و گلستان طراحی و اجرا شد را موفقیت آمیز توصیف کرد و گفت: برنامه‌های مدونی برای این سامانه در پیش است و در آینده این طرح ملی خواهد شد.
به گزارش برق نیوز،  این سامانه در سال ۸۰ توسط شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان اجرا شد و هدف آن استفاده از نظرات، طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی تمامی نیرو‌های توانیر برای بهبود خدمات، صرفه جویی در هزینه‌ها و ارائه بهترین طرح‌ها در حوزه تولید و توزیع برق بود.

روز سه شنبه در نشست سالانه این سامانه که در باشگاه برق ساری برگزار شد از سامانه موبایلی 'نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات' رونمایی شد.

یکی از ویژگی‌های طرح موبایلی این سامانه، امکان عضویت به نیرو‌های شرکت نفت و آب منطقه‌ای و برخی دستگاه‌های دیگر است که می‌توانند به این سامانه دسترسی داشته باشند و پیشنهاد‌ها و طرح‌های خود در زمینه بهبود خدمات و صرفه جویی در منابع انرژی ارائه نمایند.

رضا انجم شعاع معاون حقوقی، مجلس و پشتیبانی وزیر نیروگفت: سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات که به دست نیرو‌های برق منطقه‌ای مازندران و گلستان طراحی و عملیاتی شده عملکرد خوبی از خود گذاشت.

وی با بیان اینکه تا کنون ۳۵ هزار ایده، پیشنهاد و طرح به این سامانه ارسال شد، افزود: بر اساس ان تاکنون میلیارد‌ها تومان در تولید و توزیع شبکه برق صرفه جویی شده است.

معاون وزیر نیرو استفاده از ایده‌ها و پیشنهادات در این سامانه برای جلوگیری از آسیب به محیط زیست و تداخل در طبیعت را از دیگر دست آورد‌های این سامانه دانست و اظهار کرد: بسیاری از این ایده‌ها در بن بست‌های عملیاتی به کمک توانیر آمده است.

انجم شعاع تاکید کرد: چنین طرح‌ها و سامانه‌هایی بستر‌های لازم برای استفاده از همه ظرفیت وزارت نیرو برای خدمت به همه‌ی مردم را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دیگر تصمیم گیری فردی مدیران جوابگو افزایش کیفیت و کمیت در خدمات به مردم نیست، افزود: مدیران باید بپذیرند باید از همه نظر‌ها و ایده‌ها به خصوص نیرو‌های جوان بهره گرفت.

**بیش از ۹۸ درصد طرح‌های وزارت نیرو بدست نیرو‌های داخلی انجام می‌شود

معاون حقوقی، مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو گفت:: در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد طرح‌های اجرایی در کشور همچون سد‌ها و نیروگاه‌ها و مشتقات آن بدست نیرو‌های داخلی انجام می‌شود.

انجم شعاع طراحی و تولید داخلی ترانس‌های برق ۶۳ کیلو ولت، کابل‌های ۴۰۰ کیلو ولت، توربین‌های دو و نیم مگاوات و نیروگاه‌های ۲۵ و ۴۵ مگاوات، الکتروموتور‌ها و پمپ‌های بافشار بالا را از دست آورد‌های وزارت نیرو دانست.

وی تصفیه خانه‌های حذف فلزات سنگین با تکنولوژی داخلی را از دیگر توانمندی‌های ارزشمند نیرو‌های وزارت نیرو در کشور برشمرد که همگی در گذشته برای نیاز مبرم در صنایع برق و آب باید از کشور‌های پیشرفته وارد می‌شد.

معاون وزیر نیرو با بیان این که اکنون بسیاری از صنایع ساخته شده در داخل به کشور‌های دیگر صادر می‌شود، افزود: این مهم مگر با هم فکری با نیرو‌های جوان و استفاده از آن‌ها در تمامی حوزه‌های نیرو به دست نمی‌آمد.

انجم شعاع در پایان با بیان اینکه سامانه 'نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات' از موضوعات بسیار مهمی است که در وزارت نیرو دنبال می‌شود، تاکید کرد: وجود بیش از ۷۰ هزار نفر از کارکنان ماهر، با تجربه و علمی به عنوان منابع انسانی ارزشمند وزارت نیرو، این چنین سامانه را برای بهبود کیفیت و کمیت خدمات را لازم و بدیهی‌تر می‌کند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار