کد خبر: ۳۱۴۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
 مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استان آذربایجان شرقی گفت: ۱۰۰ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت برق بهره‌مند هستند.
به گزارش برق نیوز،  تقی کرمی در مراسم گرامیداشت روز ملی شورا‌ها در هریس افزود: در دولت تدبیر و امید ۱۰۰ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت برق، بیش از ۱۳۳۰ روستای بالای ۷۰ خانوار از اینترنت پرسرعت و ۹۴ درصد روستا‌های استان بالای ۳۰ خانوار از گاز برخوردار شدند.

وی گفت: در این دولت همچنین در سال ۹۲ تا ۹۷ شاهد پرداخت چهار هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال به حساب دهیاران و و همچنین ۶۹ میلیارد ریال نیز به حساب روستا‌های فاقد دهیار در استان بودیم که در این میان سهم شهرستان هریس از این محل اعتباری یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال می‌باشد.

کرمی به حمایت از تولیدات و کالا‌های داخلی و عمل به شعار سال نیز اشاره کرد و افزود: در استان اذربایجان شرقی ۱۹۱۲ دهیاری وجود دارد که برای خرید کالا‌ها و ملزومات مورد نیاز باید اولویت اصلی را خرید کالا‌های ایرانی و ملی قرار دهند.

وی برندسازی کالا‌ها و تولیدات روستائی را نیز در جهت ایجاد اشتغال در روستا‌ها مهم عنوان کرد و افزود: در این زمینه دولت قدم‌های مثبتی انجام داده که امیدواریم در آینده شاهد نهادینه شدن این حرکت مهم و اشتغالزای روستائیان در استان باشیم.

علی محمودی، فرماندار هریس نیز در ادامه این جلسه از مهمترین وظایف شورا‌ها را انتخاب فردی اصلح و امین به عنوان شهردار در شهر و دهیار در روستا‌ها عنوان و بر ضرورت توجه ویژه شورا‌ها به این موضوع تأکید کرد.


منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار