کد خبر: ۳۱۴۸۲
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیرعامل توانیر گفت: باید مدیریت مصرف اجباری مثل خاموشی اعمال کنیم و یا باید خودمان در مصرف برق مدیریت داشته باشیم، تا با قطعی برق مواجه نشویم.
به گزارش برق نیوز، آرش کردی با اشاره به اینکه علت قابل قبول بودن وضعیت صنعت برق با وجود همه مشکلات، ناشی از قدرت و قوت کارکنان و خدمتگزاران صنعت برق است، گفت: مدیریت مصرف، مهمترین اولویت صنعت برق در سال جاری است.

وی افزود: امروزه شرایط دشوار است و باتوجه به خشکسالی باید مصرف برق مدیریت شود که اگر مصرف برق مدیریت نشود، دچار مشکلات عدیده‌ای خواهیم شد.

کردی گفت: برای مدیریت مصرف برق دو راه بیشتر نداریم، یا باید مدیریت مصرف اجباری مثل خاموشی اعمال کنیم و یا باید خودمان در مصرف برق مدیریت داشته باشیم، تا با قطعی برق مواجه نشویم.

وی گفت: با وجود همه محدودیت‌ها، رکورد‌های بسیار خوبی در امر احداث خطوط و شبکه‌های فشارقوی برق از خود به جا گذاشته‌اید که برای نمونه می‌توان به پروژه خط داریان اشاره کرد.

وی افزود: به‌رغم فشار‌ها و محدودیت‌هایی که وجود دارد، آمار و اطلاعاتی که از فعالیت صنعت برق استخراج می‌شود، بسیار امیدوارکننده، ولی در بخش مصرف برق، این آمار و اطلاعات ناامید کننده است و باید در زمینه مدیریت مصرف کار‌های بیشتری صورت گیرد و «مدیریت مصرف»، مهمترین اولویت صنعت برق در سال جاری است.

انتهای پیام/ب
منبع: فارس
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
1
0
از نظر ايشون وضعيت صنعت برق الان قابل قبول مي باشد... واقعا جالبه!!!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار