کد خبر: ۳۱۶۱۳
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توانیر بدلیل عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در مدیریت بحران کمبود برق در سال ۱۳۹۶ از مدیران و پرسنل این شرکت تقدیر کرد.
به گزارش  برق نیوز،  محمد ابراهیم نژاد مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توانیر طی نامه‌ای ضمن تبریک سال نو از بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین از زحمات و فعالیت‌های صادقانه وی در مدیریت بحران در سال ۹۶ تقدیر و تشکر بعمل آورد.
 
در این نامه خطاب به مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین آمده است:
 
جناب آقای مهندس بهادیوند چگینی

مدیر عامل محترم شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

اکنون که با اتکال به الطاف بی کران الهی و تلاش بی وقفه و شبانه روزی شما همکار گرامی، حوادث طبیعی متعددی از جمله زلزله و بارش سنگین برف در مناطق مختلف کشور عزیزمان را در سال ۱۳۹۶ با موفقیت پشت سرنهاده و به برکت شایستگی، تعهد و تخصص تلاشگران خستگی ناپذیر این صنعت، گام دیگری درمسیر خدمت رسانی به مردم عزیز براساس بررسی دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و در راستای اجرای استراتژی‌های وزارت نیرو برداشته ایم؛ جا دارد تا در آستانه فصل شکوفایی و تحول در طبیعت، با استعانت از دریای بیکران فضل و کرم الهی سال نو و عید نوروز را خدمت تک تک همکاران ارزشمند و خانواده‌های گرانقدرشان تبریک عرض نموده و سالی سرشار از برکت، سلامتی و بهروزی در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را مسئلت نمایم. امید است ضمن توسعه رویکرد دانش پایه، در سال جدید نیز نقش بسزایی در اعتلای تاب آوری صنعت برق کشور ایفا نمایید.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار