کد خبر: ۳۱۶۴۱
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
فرماندار شهرستان مهریز گفت: در راستای استفاده بهینه از منابع خدادای و انرژی خورشیدی برای اولین بار در شهرستان مهریز به زودی نیروگاه ۱۰ مگا واتی در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش برق نیوز،  در راستای استفاده بهینه از منابع خدادای و انرژی خورشیدی برای اولین بار در شهرستان مهریز به زودی نیروگاه ۱۰ مگا واتی در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار به بهره برداری می‌رسد.

سیدمحمد رستگاری افزود: این طرح در مدت ۵ ماه در مرحله بهره برداری و اتصال به شبکه می‌باشد و برق تولیدی این نیروگاه توسط خط انتقال دومداره به برق منطقه‌ای استان یزد تحویل داده می‌شود.

همچنین مدیرعامل شرکت از سرمایه گذاری این طرح گفت: سرمایه گذاری ۱۰ میلیون یورویی در این طرح انجام شده است و برای هر مگاوات حدود ۵ میلیاردتومان و در مجموع ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

محمدمهدی فقیه افزود: در این نیروگاه ۳۷۰۴۸ پنل خورشیدی و ۲۱۲ اینورتر استفاده شده است و ۶۸۰۰ پایه براساس مطالعات زمین کوبیده شده است و امیدواریم در جهت خودکفایی و صنعتی و بومی سازی گام بیشتری برداشته شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی همتی
|
Netherlands
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
مبارکه و دست مسئولین با جرات درد نکنه
امیدوار هستم طرح های دیگر نیروگاه های خورشید مخصوصا در خراسن شمالی که از سال ۹۴ شروع به مکانیابی و ... کردند اجرایی شوند
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار