کد خبر: ۳۱۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از مصرف ۷۰ مگاواتی برق در شهرستان کهگیلویه این استان در پیک بار سال گذشته خبرداد.
به گزارش برق نیوز، داود راهزادی درحاشیه بازدید از ایستگاه برق " سرپری " کهگیلویه گفت: در پیک بار سال گذشته مشترکین برق در شهرستان کهگیلویه ۷۰ مگاوات برق مصرف کرده‌اند که بطورحتم در پیک بار امسال این میزان افزایش حدود ۱۰ درصدی خواهد داشت.

وی مهمترین دلیل افزایش مصرف برق در شهرستان کهگیلویه و سایر شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد را گرمای زودرس و تغییر الگوی مصرف عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کم بارشی در سال‌های اخیر نیز بطور حتم کاهش تولید برق را بدنبال دارد و می‌طلبد مشترکین برق به نحو شایسته‌ای در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

راهزادی گفت: مصرف بهینه برق در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد ضروری و برنامه‌های فرهنگی متعددی برای مدیریت مصرف برق درحال انجام است.

وی از اجرای طرح " بهسامان " در قالب مدیریت مصرف برق مشترکین در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهارداشت: این طرح در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش این استان برگزار و در سایر شهرستان‌های دیگر هم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، ۴۲ هزار مشترک برق در کهگیلویه وجود دارد.

شهرستان کهگیلویه از شهرستان‌های ششگانه گرمسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود که با یاسوج مرکز این استان حدود ۲۱۰ کیلومتر فاصله دارد.
منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار