کد خبر: ۳۱۷۱۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
فرماندارشهرستان دشت آزادگان در رابطه با خسار‌ت ها‌ی وارد شده به شبکه برق ناشی از تند باد شدید شب گذشته، اظهار کرد: حجم خرابی‌های شبکه برق در شهرستان آنقدر زیاد بود که برای اصلاح شبکه مجبور شدیم از شهرستان‌های دزفول، بهبهان و رامشیر اکیپ عملیاتی بیاوریم.
به گزارش برق نیوز، عبدالرضا سعیدی  در رابطه با خسار‌ت ها‌ی وارد شده به شبکه برق ناشی از تند باد شدید شب گذشته، اظهار کرد: حجم خرابی‌های شبکه برق در شهرستان آنقدر زیاد بود که برای اصلاح شبکه مجبور شدیم از شهرستان‌های دزفول، بهبهان و رامشیر اکیپ عملیاتی بیاوریم.

وی با بیان اینکه تند باد شدید شب گذشته یک میلیارد تومان به شبکه برق سوسنگرد خسارت وارد کرد، گفت: در عملیات اصلاح شبکه، نصب دکل برق، جابه جایی دکل‌های قدیم و تغییر بسیاری از سیم‌های برق را داشتیم.

فرماندار دشت‌آزادگان با اشاره به خرابی‌های شبکه برق در نقاط مختلف شهرستان، افزود: تند باد سبب شکستگی ۵۰ تیر برق فشار قوی و متوسط شد و بسیار‌ی از دکل‌های برق از بالا شکست.

سعیدی نیا گفت: در یکی از مسیر‌ها تعداد ۳۸ خط فشار متوسط و در مسیری دیگر تعداد ۱۸ خط پشت سرهم قطع شد و حدود ۳۰ خط کج و در مجموع ۱۰۰ خط دچار آسیب شد.

وی با اشاره به منفجر شدن ۳ تا ۴ ترانسفورماتور، بیان کرد: اکنون برق تمام مناطق شهر سوسنگرد برقرار است و تنها منطقه کمربندی سوسنگرد باقی مانده که ظرف چند ساعت دیگر وصل می‌شود.

سعیدی نیا با تاکید بر اینکه عملیات تعمیر و اصلاح شبکه در شهرستان بدون توقف از شب گذشته تاکنون در حال انجام است، گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی تمام تلاش خود را به کار بستیم که شهروندان بدون برق نمانند.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار