کد خبر: ۳۱۷۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
 عبدالرضا یزدانی مدیر دفتر بهینه سازی خط برق فارس گفت: ارزیابی معاونت بهره برداری درواقع تنها ارزیابی یک معاونت نیست بلکه عمکرد سایر معاونت‌ها نیز به طور ضمنی سنجیده می‌شود زیرا عملکرد تمامی معاونت‌های یک شرکت در ارتباط با یکدیگر است و دارای سهم هستند.
به گزارش برق نیوز، در جلسه‌ای با حضور نمایندگان شرکت توانیر، مدیرعامل و کارکنان معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای کرمان برگزار شد؛ ارزیابی عملکرد سال ۹۶ معاونت بهره برداری برق کرمان آغاز شد.

در این جلسه، سرپرست گروه ارزیاب ضمن قدردانی از شرکت برق منطقه‌ای کرمان اظهار داشت: بحث نگهداری و استفاده بهینه از تجهیزات بحث اصلی معاونت بهره برداری است و کار معاونت بهره برداری کاری دائمی است و همه ما در جهت هدف نهایی صنعت که رساندن برق مطمئن به مردم گام برمیداریم.

 عبدالرضا یزدانی مدیر دفتر بهینه سازی خط برق فارس افزود: ارزیابی معاونت بهره برداری درواقع تنها ارزیابی یک معاونت نیست بلکه عمکرد سایر معاونت‌ها نیز به طور ضمنی سنجیده می‌شود زیرا عملکرد تمامی معاونت‌های یک شرکت در ارتباط با یکدیگر است و دارای سهم هستند.

وی افزود: هدف از ارزیابی انتقال تجربیات بیان شده است و ما هم به صورت متقابل از تجربیات موفق شرکت بهره خواهیم برد و الگو‌های مناسبتر شناسایی خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد: علی رغم همه مشکلات موجود امسال نیز شرایط مناسبی را برای تامین برق مطمئن داشته باشیم.

همچنین مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان ضمن خیر مقدم به گروه ارزیاب گفت: قطعا ارزیابی دارای نقاط قوت بوده که ادامه پیدا کرده است هدف آن بهبود وضعیت موجود برطرف کردن ضعف‌ها و انتقال تجارب است.

علی اصغر نصرالهی افزود: در سال‌های اخیر شاهد ایجاد بحران‌هایی در استان‌های دیگر بودیم باید از تجربیات مشابه استفاده کنیم و در صورت وجود نقص مشابه به رفع آن مبادرت ورزیم زیرا رفع نقص با هزینه کمتر انجام می‌شود و همچنین تبعات اجتماعی ناشی از خاموشی به صنعت تحمیل نخواهد شد.

وی گفت: صنعت برق صنعتی زنده است و زیرساخت همه زیرساخت هاست بنابرین بودجه‌ای که در اختیار ما قرار می‌گیرد باید به صورت سنجیده بر روی الویت‌ها هزینه شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان تاکید کرد: با توجه به گستردگی منطقه نگهداشت و سرویس و نگهداری شبکه و استفاده درست از تجهیزات حائز اهمیت است و باید با صیانت و تعمیرات لازم تا جای ممکن از تجهیزات شبکه استفاده شود.

نصرالهی ابراز امیدواری کرد: مشاهده و تذکر نقاط ضعف و نقاط آسیب پذیر شبکه، که منجر به کاهش شرایط بحرانی می‌شود از جمله تاثیرات این نشست‌ها باشد.

همچنین در این جلسه حسین سلیمیان معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای کرمان گفت:: بهره برداری ممکن است به دو عارضه متوقف کننده دچار شود؛ یکی درگیر شدن با جزئیات و دیگری درگیر شدن با امور فوری که در صورتی که سیستم را نشناسیم دچار می‌شویم.

وی افزود: راه حل این دو مساله این است که به جای توجه به جزئیات کل نگر باشیم و به جای توجه به امور فوری به سیستمی برسیم که بتوانیم به شناسایی دلایل اصلی مسائل بپردازیم و مهمترین هدف ارزیابی شناسایی این ایده هاست.

وی گفت: با توجه به استعلام شرکت توانیر مبنی بر اصلاح روش ارزیابی در پایان دوره ارزیابی در صورتی که اصلاحی بر روش ارزیابی می‌تواند صورت گیرد در جلسه پایانی مطرح شود.

این ارزیابی به مدت یک هفته و بر روی پست‌های زرند ۲، سیرجان ۲، شهرک صنعتی رفسنجان و صدا و سیما و ۴ خط کرمان – زنگی آباد، سیرجان – سمنگان، زرند – یزدان آباد و سیرجان- مشیز و صورت می‌گیرد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار