کد خبر: ۳۱۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶:۲۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
بررسی چالش‌ها از جمله ارتقا بهروری در صنعت برق، کاهش پیک بار مصرف وکاهش هزینه‌های نگهداری شبکه‌ها از جمله اهداف برگزاری این همایش اعلام شد.
به گزارش برق نیوز،  در این همایش که با حضور مسئولان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شرکت‌های برق منطقه ایی و توزیع برق سراسر کشور برگزار شد شرکت کنندگان ضمن بررسی چالش‌های صنعت برق کشور از جمله ارتقا بهروری در صنعت برق، کاهش پیک بار مصرف وکاهش هزینه‌های نگهداری شبکه‌ها بحث و تبادل نظر کردند.

بهره گیری از مدیریت مشارکتی، استفاده از فناوری‌های روز دنیادر جهت تشخیص عیوب و خرابی‌ها، دفاع سایبری، بهره گیری از نرم افزار‌های تخصصی در صنعت برق و نقش بسیج در سبک زندگی اداری اسلامی از مهمترین موضوعات و محور‌های این همایش بود.

حجه الاسلام مدرسی در این همایش با اشاره به نقش مهم بسیج در خدمت رسانی به مردم از بسیج به عنوان محور وحدت، تلاش و گفتمان دینی و انقلابی و عامل توسعه فرهنگ انقلابی یاد کرد و افزود امروز وظیفه داریم در مسیر ولایت فقیه و در جهت اعتلا و سرافرازی نظام مقدس اسلامی بکوشیم و بدون شک بسیج از پیشگامان این عرصه است.

وی با اشاره به موضوع چالش و سازش به بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص پرداخت و خاطر نشان کرد امروز هزینه‌های سازش به مراتب بالاتر از هزینه چالش است و ما به وضوح این موضوع را در جریان مقاومت رزمندگانمان در سوریه دیدیم و اگر امروز شاهد امنیت در منطقه هستیم همگی از دستاورد‌های مقاومت رزمندگان و بسیجیان ماست که نشان از اخلاص در عمل آنهاست.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار