کد خبر: ۳۱۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
شرکت توانیر از شرکت‌های فعال در حوزه اینترنت اشیا IOT خواست تا رزومه کاری خود را ارسال نمایند. فناوری اینترنت اشیاء Internet of Things به عنوان چهارمین انقلاب صنعتی به شمار می‌رود که با هدف توانمندسازی اشیاء برای اتصال در هر زمان و در هر مکانی، با هر چیزی و هر شخصی است که از مسیر یا شبکه و خدمتی به صورت ایده آل استفاده می‌کند، طراحی می‌شود.
به گزارش برق نیوز، بررسی‌های صورت گرفته نشان داده است که بهره گیری از اینترنت اشیا IOT می‌تواند می‌تواند در بهبود سطح رفاه و کاهش مصرف انرژی موثر باشد.

از این رو شرکت توانیر که در سال جاری پروژه‌ای را به صورت پایلوت در این خصوص آغاز کرده، شناسایی شرکت‌های فعال در حوزه اینترنت اشیا را در دستور کار خود قرار داده است.

برهمین اساس شرکت توانیر با درک این شرایط، ضمن انتشار اعلانی در رسانه ها، از شرکت‌های فعال در حوزه اینترنت اشیا خواسته است تا رزومه کاری خود را به این شرکت ارسال نمایند.

شرکت‌های فعال در این حوزه باید رزومه خود را در قالب معرفی شرکت، زمینه‌های فعالیت، فهرست پروژه‌های مرتبط و شاخص، فهرست مشتریان گذشته و افتخارات، مجوز‌ها و رتبه‌های اخذ شده را به دفتر مدیریت مصرف برق و خدمات مشترکین شرکت توانیر ارسال نمایند.

شرکت‌های فعال دراین زمینه می‌توانند رزومه خود را به آدرس تهران، میدان ونک، خیابان شهید عباسپور. ساختمان مرکزی شرکت توانیر و صندوق پستی ۶۴۶۷-۱۴۱۵۵ ارسال نمایند.

برپایه این گزارش، فناوری اینترنت اشیاء Internet of Things به عنوان چهارمین انقلاب صنعتی به شمار می‌رود که با هدف توانمندسازی اشیاء برای اتصال در هر زمان و در هر مکانی، با هر چیزی و هر شخصی است که از مسیر یا شبکه و خدمتی به صورت ایده آل استفاده می‌کند، طراحی می‌شود.

این فناوری در حوزه‌های مختلف نظیر انرژی، حمل و نقل و سلامت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

این فناوری ارتباطات تنگاتنگی با فناوری‌های دیگر نظیر داده‌های عظیم، نسل پنجم تلفن همراه ۵G و رایانش ابری دارد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار