کد خبر: ۳۱۷۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
امام جمعه بخش مرکزی با بیان این‌که شرکت توانیر از جمله نهاد‌هایی است که درصد بالای رضایت عمومی را جلب کرده است، گفت: امروز برق در زندگی مردم از آب هم حساس‌تر است، چون اگر برق نباشد آب هم دراختیار نخواهد بود.
به گزارش برق نیوز، سیدمحمدکاظم مدرسی در دومین همایش ملی نقش پایگاه‌های بسیج بنیان در دستیابی به اهداف صنعت برق که به میزبانی استان یزد برگزار شد، با اشاره به دستاورد‌های صنعت برق از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، اظهار کرد: فعالین حوزه برق تلاشگران جهادی هستند که فعالیت آن‌ها اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان این‌که انسان برای رسیدن به کمال به دو بال «ایمان به خدا» و «خدمت‌رسانی به دیگران» نیاز دارد، افزود: میزان خدمت رسانی به مردم معیار تشخیص عقل و ایمان انسان‌های مومن است.

امام جمعه بخش مرکزی عدم تکریم ارباب الرجوع در برخی از ادارات را یکی از نقاط ضعف نظام اداری دانست و گفت: امروز برق در زندگی مردم از آب هم حساس‌تر است.
 
منبع: یزدی نیوز

حجت الاسلام مدرسی برخورداری از نعمت آب را مستلزم وجود انرژی برق عنوان کرد و ادامه داد: خوشبختانه شرکت توانیر از جمله نهاد‌هایی است که درصد بالایی از رضایت عمومی را به خود جلب کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آمیختگی دین با کار و علم را یکی از راهکار‌های رسیدن به اهداف عالی کشور و صنعت برق دانست و بیان کرد: غلبه گفتمان دینی می‌تواند جامعه را برای حرکت به سمت تعالی هدایت کند.

این مقام مسئول غلبه گفتمان دینی و انقلابی را مهمترین رسالت بسیج در ادارات دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ مقاومت که یکی از ملاک‌های اجرایی بسیج است باید در اداران نهادینه شود.

مدرسی در پایان با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت و همبستگی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت در حوزه‌های مختلف، گفت: تذکرات دلسوزان انقلاب نباید به عنوان ایجاد تفرقه در جامعه تلقی شود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار