کد خبر: ۳۱۸۰۳
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران به راه اندازی ۴ نیروگاه در سالجاری اشاره کرد و گفت: ۵۵ نقطه در استان برای استقرار نیروگاه خورشیدی درنظر گرفته شده است.
به گزارش برق نیوز، شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران به راه اندازی ۴ نیروگاه در سالجاری اشاره کرد و گفت: ۵۵ نقطه در استان برای استقرار نیروگاه خورشیدی درنظر گرفته شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۳ نیروگاه خورشیدی در استان فعال است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه کمبود اعتبارات سبب تاخیر در بازسازی شبکه‌های فرسوده برق استان شده است، افزود: بیش از ۲۵ درصد شبکه‌های برق استان فرسوده بوده و بازسازی این شبکه‌ها بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهابی به رشد ۱۰ درصدی مصرف برق در استان گفت: مصرف برق استان نسبت به سایر مناطق کشور رشد ۲.۵ برابری دارد و مصرف برق در تابستان به دو هزار مگاوات می‌رسد درحالی که پایه مصرف در دیگر ماه‌ها ۸۰۰ مگاوات است.

وی مشترکان برق حوزه توزیع برق استان را بیش از یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار مشترک بیان کرد و گفت: در اول شهریورماه پارسال مصرف برق استان برای اولین بار به هزار و ۹۰۰ مگاوات رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: سال گذشته میزان تلفات برق در استان ۱۳.۵ درصد بود و پیش‌بینی می‌شود ۸ درصد تلفات ناشی از مسائل فنی و بقیه ناشی از برق‌های غیرمجاز است و باید کنترل و ساماندهی شود.

شهابی گفت: ۶۸ میلیارد تومان در ابتدای سال ۹۶ از مردم طلبکار بودیم و این میزان در پایان سال گذشته به ۸۷ میلیارد تومان رسید که رشد ۲۹ درصدی داشته است.

وی افزود: ۲۸ هزار کیلومتر خط برق، ۳۳ هزار دستگاه ترانس برق، بیش از ۹۵۵ هزار پایه برق، ۲۷۶ هزار فقره چراغ روشنایی معابر درحوزه توزیع برق استان وجود دارد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار