کد خبر: ۳۱۸۲۰
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام در خصوص " باج شرکت برق ایلام" توضیح داد و افزود: یکی از آقایان برای پیگیری موضوع مورد بحث تلفنی با بنده تماس گرفت و من در خصوص فقدان صحت و سقم ماجرا توضیحاتی دادم که اگر از جیب شخصی این مبلغ پرداخت شده که مربوط به خودم می‌شود، ولی اگر از طرف شرکت پرداخت شده باید اسنادی در این زمینه وجود داشته باشد که در عمل وجود ندارد.
به گزارش برق نیوز،  هادی شیرخانی به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام در خصوص " باج شرکت برق ایلام" توضیح داد به این شرح است: یکی از آقایان برای پیگیری موضوع مورد بحث تلفنی با بنده تماس گرفت و من در خصوص فقدان صحت و سقم ماجرا توضیحاتی دادم که اگر از جیب شخصی این مبلغ پرداخت شده که مربوط به خودم می‌شود، ولی اگر از طرف شرکت پرداخت شده باید اسنادی در این زمینه وجود داشته باشد که در عمل وجود ندارد.

وی ادامه داد: شرح ماجرا هم به این شیوه بود که قرار بود با مشورت تیم رسانه‌ای در شرکت برق مبلغی بالغ بر ۱۲ میلیون تومان برای تهیه و انتشار رپرتاژ‌هایی به تعدادی از کانال‌های تلگرامی استان ایلام در طول ۱۳ ماه و ۱۰ روز داده شود به این معنی که هر کانال با دریافت ۱۲ میلیون تومان در طول ۱۳ ماه و ۱۰ روز تعدادی رپرتاژ به انتخاب شرکت برق در بخش‌های مختلف تهیه و انتشار دهد.

این مسؤول اضافه کرد: اما در حین کار متوجه نقص‌های نحوه واگذاری این کار شده که در نخستین فرصت مانع اجرای آن شده و پرونده آن به طور کامل در شرکت برق ایلام بسته شد.
منبع: فارس
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امانی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
از کی تا حالا و بر اساس چه قانونی پرداخت باج فقط به شخصِ پردازنده مربوط میشود و به دیگر افراد جامعه ربطی ندارد؟!!!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار