کد خبر: ۳۱۸۸۵
تاریخ انتشار : ۱۶:۲۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با بیان اینکه بیش از یک میلیارد تومان به مشترکان صنعتی برق استان سمنان تخفیف داده شدگفت:طرح‌های کاهش پیک‌بار مصرف برق در استان سمنان اجرایی می‌شود.
به گزارش برق نیوز، سید محمد موسوی زاده در همایش بهینه‌سازی مصرف برق استان سمنان اظهار داشت: استان سمنان در ارزیابی‌های کشوری رتبه نخست را در کاهش میزان مصرف برق به خود اختصاص داد.

وی با تأکید بر اینکه کاهش مصرف برق در ایام پیک‌بار مصرفی در اولویت نخست ما قرار دارد افزود: طرح‌های ویژه‌ای برای کاهش مصرف برق در ایام تابستان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با بیان اینکه در این راستا بخش صنعت استان سمنان بیشترین سهم را در کاهش میزان مصرف برق داشته است اعلام کرد: بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به این بخش تخفیف داده‌شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های کاهش پیک‌بار مصرف برق در استان سمنان اجرایی می‌شودبیان کرد: طرح جابه‌جایی نوبت‌کاری از روز شنبه به جمعه تأثیر مثبتی در کاهش پیک‌بار مصرف برق دارد.

موسوی زاده با بیان اینکه ساعت پیک بحرانی از ۱۱ الی ۱۵ است اعلام کرد: این ساعات در ماه‌های تیر و مرداد لحظات بیشترین مصرف برق است که باید با مشارکت واحد‌های صنعتی در استان نسبت به کاهش پیک‌بار مصرفی اقدامی مؤثر انجام داد.

وی ابراز داشت: کاهش مصرف انرژی با توجه به بحران کم‌آبی می‌تواند نقش مؤثری در تداوم حیات و ایجاد توسعه پایدار در منطقه ایفا کند.

انتهای پیام/ ع
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار