کد خبر: ۳۲۰۵۶
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۷ طرح برقرسانی در چهار سال گذشته در شهرستان باشت ۷۵ با میلیارد ریال اعتبار احداث و به بهره برداری رسیده است.
به گزارش برق نیوز، داوود راهزادی  اظهار داشت: احداث، اصلاح، توسعه و روشنایی معابر از طرح‌های مهم برقرسانی شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

وی با اشاره به خشکسالی و کاهش بارش‌ها در چندسال اخیر، افزود: شهرستان باشت از شهرستان‌های گرمسیری استان محسوب می‌شود و الگوی مصرف مشترکین برق در این شهرستان نیز تغییر یافته است.

راهزادی بیان کرد: مصرف برق در این شهرستان باتوجه به شروع زودهنگام گرما روند صعودی داشته که نیازمند آن است مشترکین برق صرفه جویی‌های لازم را در مصرف برق داشته باشند.

وی تعداد مشترکین برق در شهرستان باشت را 9 هزار و 25 اشتراک با تعرفه‌های مختلف ذکر کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگرچه بیشتر این مشترکین دارای تعرفه خانگی هستند، اما باتوجه به تغییر الگوی مصرف، روند مصرف برق در این شهرستان یک روند صعودی است.

راهزادی یکی از مهمترین راهکار‌های جلوگیری از خاموشی‌های بابرنامه برق در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد را مدیریت مصرف با مشارکت گسترده مشترکین برشمرد.

وی گفت: باتوجه به گرمای زودرس در نواحی گرمسیری به نظرمی رسد که میزان مصرف برق در این شهرستان‌ها نسبت به سال‌های گذشته رشد بیشتری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از تمامی مشترکین برق در این استان خواست برای جلوگیری احتمالی از خاموشی‌های بابرنامه برق، مصرف خود را مدیریت و از روشن نمودن وسایل پرمصرف در ساعات پیک بار خودداری کنند.

شهرستان باشت از شهرستان‌های 6 گانه گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود و با یاسوج مرکز استان حدود 100 کیلومتر فاصله دارد.

دمای هوا در فصل گرم در این شهرستان به بیش از 45 درجه نیز می‌رسد.

میزان مصرف برق در این استان در سال 1396 حدود 7.5 درصد نسبت به سال 1395 رشد یافت که بیشترین مقدار آن مربوط به شهرستان گچساران است.

241 هزار و 636 مشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 202 هزار و 649 اشتراک آن معادل 83 درصد خانگی است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار