کد خبر: ۳۲۱۷۳
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
مدیر عامل برق منطقه‌ای مازنداران و گلستان گفت: ۷۱ پروژه برای بهبود برق در دو استان ماندران و گلستان برای تامین پایدار انرژی در زمان اوج مصرف تعریف و اجرا شده است.
به گزارش برق نیوز، حسین افضلی مدیر عامل برق منطقه‌ای مازنداران و گلستان  درباره ایام پیک امسال و تدابیر اجرایی برای کنترل آن اظهار داشت: یک سری اقدامات نسبت به سال گذشته در خصوص ایام پیک انجام شده و با احداث ایستگاه‌های جدید که در خط مدار قرار گرفته، تدابیر لازم انجام شده است.

وی با اشاره به بیان سال ۹۶ حدود ۲۱۲ مگاوات در پیک خاموشی داشتیم، اضافه کرد: برای اینکه امسال وضعیت مناسبی داشته باشیم پروژه‌هایی تعریف شد.

مدیر عامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان ادامه داد: ۷۱ پروژه برای بهبود برق استان تعریف شد که با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا جایی که در توان بود توانستیم پروژه‌های مهم را به نتیجه برسانیم و بعضی از ایستگاه‌ها اعم از تنکابن، نوشهر و... تا چند روز آتی در مدار قرار گیرند.

افضلی با اشاره به خلاء‌های سال گذشته در بعضی شهر‌ها از جمله نوشهر تصریح کرد: سال ۹۶ در این شهر خاموشی زیادی داشتیم که ان‌شاالله امسال با وجود واحد ۳۱۰ مگاواتی حرارتی نوشهر دیگر شاهد خاموشی نخواهیم بود.

وی افزود: امسال سعی کردیم با احداث ایستگاه‌های جدید و مدیریت درست، نگذاریم مردم شهر‌ها با خاموشی مواجه شوند. البته این را نیز باید گفت که نیازمند یاری مردم عزیز مازندران و گلستان هستیم تا با صرفه جویی در برق بتوانیم ایام پیک را پشت سر بگذاریم. تصور ما این است که با اجرایی شدن پروژه‌های دیگر استان تا آخر این ماه و قرار گرفتن آن‌ها در مدار، قطعاً امسال وضعیت خوبی خواهیم داشت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار