کد خبر: ۳۲۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان اظهار داشت: هر ساله با شروع فصل گرم سال، علی رغم افزایش مصرف برق در زمان پیک شاهد رشد مصرف هستیم که با توجه افزایش شمار مشترکین و اضافه شدن وسایل برقی جدید در خانوارها، رشد پیدا می‌کند.
به‌گزارش برق نیوز، حسین افضلی در این باره اظهار داشت: هر ساله با شروع فصل گرم سال، علی رغم افزایش مصرف برق در زمان پیک شاهد رشد مصرف هستیم که با توجه افزایش شمار مشترکین و اضافه شدن وسایل برقی جدید در خانوارها، رشد پیدا می‌کند.

وی افزود: پیک سالانه استان حدود ۷ تا ۸ درصد رشد دارد و به دلیل مهمان پذیر بودن مازندران این رشد برای استان ما بیشتر است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با اشاره به رشد ساخت و ساز در استان و در قالب ویلا سازی، گفت: در بعضی اوقات برای جبران کمبود برق مصرفی لزوماً" ساخت نیروگاه کفایت نمی‌کند؛ بلکه باید هم‌زمان با ساخت و راه‌اندازی نیروگاه‌های برق بر روی توسعه شبکه‌ها نیز کار کرد.

افضلی در ادامه با ابراز اینکه پیش بینی کمبود‌های برقی تا سال ۱۴۰۳ توسط شرکت شده است، ادامه داد: مطالعات این بخش انجام شده و با احصاء اینکه کدام مناطق استان نیاز به راه اندازی شبکه دارد برای تابستان سال جاری حدود ۷۱ پروژه تعریف کردیم که بخشی از آن‌ها به اتمام رسیده و بخشی دیگر هم به دلیل کمبود‌های مالی تاکنون اجرایی نشده است.

وی، افزود: نگرانی ما در بخش‌هایی است که پروژه‌های تعریف شده در آن تاکنون اجرایی نشده و می‌طلبد که مردم برای اینکه تابستان بدون قطعی برق داشته باشند، با مدیریت مصرف همکاری کنند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار