کد خبر: ۳۲۲۹۲
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
مدیرعامل برق منطقه‌ای استان تهران از اجرای ۸۰ پروژه برای ایام پیک خبر داد و گفت: رقمی در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی هزینه پروژه‌ها است که تعداد زیادی از پروژه‌ها به اجرا درآمده و مابقی آن نیز تا انتهای خردادماه به اتمام می‌رسد.
به گزارش برق نیوز، غلامرضا خوش‌خلق، درباره ایام پیک امسال و تدابیر مجموعه تحت امرش برای این ایام اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید برق منطقه‌ای استان تهران، سه استان تهران، قم و البرز را تحت پوشش خود دارد و حدود ۲۵ درصد از مشترکین کشور در حوزه برق منطقه‌ای تهران هستند.

وی با بیان اینکه برق تهران یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور است، عنوان کرد: به دلیل قدمت آن یکسری تاسیسات ما دچار فرسودگی شده و از طرفی به‌علت اینکه سال‌های گذشته مشکلات نقدینگی داشتیم، یک عقب ماندگی در حوزه توسعه و بهینه‌سازی در برق تهران وجود دارد.

خوش‌خلق ادامه داد: به هرحال ما طی سه سال اخیر بنا را براین گذاشتیم که در دو حوزه توسعه و بهینه سازی، بخشی از عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم که در اینجا بعنوان نمونه می‌توان گفت که حدود هزار و ۵۰۰ کیلومتر کابل فرسوده در تهران است که باعث ناپایداری شبکه می‌شود.

وی به نوسازی کابل‌های فرسوده اشاره کرد و عنوان داشت: با وجود تمامی مشکلات در این زمینه، توانستیم در سال گذشته ۲۵۰ کیلومتر کابل را نوسازی کنیم و امسال نیز همین رقم در حال انجام است که نهایتاً در سال گذشته و امسال قریب به ۵۰۰ کیلومتر کابل کشی انجام خواهد شد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان تهران تصریح کرد: ما قبل از شروع ایام پیک برنامه ریزی خودمان را برای این ایام آغاز کردیم و بطور مستمر با جلسات و پیگیری‌های که داریم، بدنبال کنترل ایام پیک هستیم.

وی با یادآوری ایام پیک سال‌های گذشته عنوان کرد: ما در سال ۹۵ علیرغم اینکه ۲، ۶ درصد و در سال قبل ۵، ۸ درصد رشد پیک داشته‌ایم، توانستیم با کمترین چالش تابستان را سپری کنیم وامسال پیش‌بینی ما حدود ۶ درصد رشد است که در سال گذشته ۱۰۰۹۱ مگاوات را پشت سرگذاشتیم و امسال نیز به حدود ۱۰۶۰۰ مگاوات خواهیم رسید.

خوش‌خلق از اجرای ۸۰ پروژه برای ایام پیک خبر داد و گفت: رقمی در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی هزینه پروژه‌ها است که تعداد کثیری از پروژه‌ها به اجرا درآمده و مابقی آن نیز تا انتهای خردادماه به اتمام می‌رسد.

وی با قدردانی از همکاری مردم در جهت صرفه‌جویی در مصرف آب و برق در سال‌های گذشته، عنوان کرد: همچنان نیازمند یاری و کمک هستیم و بعلت کم بارشی امیدوارم با یک مدیریت مصرف مناسب بتوانیم شرایط خوبی را در ایام پیک امسال داشته باشیم.
منبع: ایلنا
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
کاش رقمی هم برای مطالبات پیمانکاران در نظر گرفته میشد که از ماها پیش تا امروز دریافتی ندارند.
شرکت های توزیع برق از متمول ترین شرکتهای خصولتی دولت هست و در پرداخت کارمندان خودش از هیچ کوششی فروگذار نیست اما برای مطالبات و بدبختی های بخش خصوصی و پیمانکاران که عموما هزینه های اجرای پروژه ها به دوش و از جیب ایشان هست هیچ کاری نمیکنه .
چرا وزارت نیرو و شخص وزیر به فکر حل مشکلات ما پیمانکارا نیستن.
زمان بحران و طوفان و خرابی پیمانکارا داداشن وقتی مشکلشون حل شد همشون میشن اخخ.
نمی دونم این از سومدیریت ناشی میشه یا از تنگ نظری که این برخوردهای دوگانه با ما پیمانکارا میشه.
کارشناس حوزه برق و انرژی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
برق نیوز محترم
خیلی ها این برچسب رو به مهندس خوش خلق میزدند که علمی نیست و مدیریتش سنتیه. اما عملکرد درخشان ایشون در تابستان 96 در برق منطقه ای تهران و سرو سامان دادن به وضعیت شبکه فوق توزیع و انتقال نشون داد ایشون بسیار اجرایی هستند و مطالب علمی که دوستان می گفتند فقط به درد مقالات و دانشگاه می خوره . از حرف تا عمل بسیار فاصله هست.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار