کد خبر: ۳۲۳۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید با جدیت و برخورد قاطعانه با مشترکان پرمصرف در همه بخش‌ها به ویژه در دو حوزه آب و برق برخورد شود و در صورت نیاز ملزم به پرداخت جریمه شوند.
به گزارش برق نیوز، آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در دیدار مدیران عاملا صنعت آب و برق استان کردستان و مسوولان امور فرهنگی و روابط عمومی این شرکت‌ها با اشاره به اهمیت و حیاتی بودن دومقوله آب و برق و وابستگی زندگی امروزی به آن‌ها اظهار کرد: با توجه شرایط اقلیمی حاکم بر کشور باید به صورت جدی در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کرد و رویه‌های معمول مصرف باید تغییر نماید.

وی بر لزوم کار فرهنگی و استمرار در این زمینه تأکید کرد و افزود: این مسئله با امر و نهی پیش نمی‌رود و باید در کنار آن دلایل و مستندات و منافع و مضرات آن گوشزد شود.

نماینده، ولی فقیه در کردستان در بخش دیگری از بیاناتشان گفت: متاسفانه مصرف بی‌رویه در بخش آب و برق در جامعه رواج دارد و این رویه با قاطعیت و پیگیری و فرهنگ‌سازی باید تغییر یابد.

وی گفت: تا مادامیکه ما مصرف بی‌رویه می‌کنیم و اسراف انجام می‌شود؛ صرف پرداخت هزینه خدمات آب و برق موجب حلال شدن مصرف آن‌ها نمی‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان همچنین بر لزوم جدیت و برخورد قاطعانه با مشترکان پرمصرف در همه بخش‌ها و جریمه نمودن آن‌ها تأکید کرد.

آیت‌الله شاهرودی در ادامه بر لزوم استفاده از توان و ظرفیت ائمه جمعه و جماعات استان تأکید کرد و یادآور شد: در آینده‌ای نزدیک گردهمایی بزرگ ائمه جماعات را داریم و مدیران عامل صنعت آب و برق در این گردهمایی، مسائل و موارد لازم و مهم را به صورت شفاف منعکس کرده تا آن‌ها هم با مردم در میان بگذارند.

وی همچنین به لزوم همراهی گسترده صدا و سیما و رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب و برق اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت رسانه‌های جمعی در این راستا بهره برد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان در پایان از مجموعه اقدامات ارزنده بعمل آمده و زحمات صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار