کد خبر: ۳۲۳۵۵
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
مقامات استان کِبِک کانادا ممنوعیت فروش برق به استخراج کنندگان ارز‌های رمزنگار را برطرف کردند. در همین حال این تغییر سیاست به دلیل افزایش نگرانی‌ها از اینکه این استان بخشی از درآمد ناچیز؛ اما واقع در یک بخش پیشرفته را از دست ندهد، اتخاذ شده است.
به گزارش برق نیوز، مقامات استان کِبِک کانادا ممنوعیت فروش برق به استخراج کنندگان ارز‌های رمزنگار را برطرف کردند. در همین حال این تغییر سیاست به دلیل افزایش نگرانی‌ها از اینکه این استان بخشی از درآمد ناچیز؛ اما واقع در یک بخش پیشرفته را از دست ندهد، اتخاذ شده است.

البته پیش از این «پیئرو مورو» وزیر انرژی کِبِک در طی حکمی محدودیت عملیات‌های استخراج ارز رمزنگار را که مقدار قابل توجهی برق مصرف می‌کند را اعمال کرده بود. بر اساس قوانین جدید، علاقمندان به ارز‌های رمزنگار مجبور به پرداخت بیشتر برق خواهند بود؛ ضمن اینکه شرکت برق دولتی کِبِک هم در صورت بیش از حد تامین شدن برق در شبکه مجوز استفاده از برق را برای استخراج کنندگان محروم صادر خواهد کرد.

به گفته مقامات کِبِک، در دوره حساس فعلی نگاه به استخراج ارز‌های رمزنگار در کِبِک می‌تواند منافع اقتصادی را به حداکثر برساند و یک اطمینانی را نسبت به ثبات تامین برق در این استان فراهم کند.

بر پایه این گزارش، نگرانی از رشد سریع تقاضا برای برق و مصرف قابل توجه آن از سوی استخراج کنندگان ارز‌های رمزنگار و جستجوی آن‌ها برای مناطقی در آمریکای شمالی با قیمت پایین برق باعث شده که مقامات استان کِبِک در ماه مارس سال جاری میلادی سیاست ضرب العجل پایان فروش برق را به استخراج کنندگان ارز‌های رمزنگار در پیش گیرند.
 
منبع: ایبنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار