کد خبر: ۳۲۳۵۶
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۶ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس با بیان اینکه برنامه ریزی‌های جامع برای کاهش مصرف برق در نقطه اوج تابستانی انجام شده است گفت: دراین زمینه نیازمند مشارکت شهروندان و مصرف کنندگان کشاورزی و صنعتی و مشترکان برق هستیم.

حساسیت برق منطقه ای فارس به اجرای برنامه های پیک مصرفبه گزارش برق نیوز، عبدالعزیز کریمی اظهار داشت:یکی از مسائل مهمی که صنعت برق در جامعه ما با آن مواجه است اجرای برنامه‌ها و مسائل مرتبط با کاهش پیک بار و مدیریت مصرف است که این موضوع از طرف شرکت برق منطقه‌ای با حساسیت و جدیت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: بحث مدیریت مصرف به عنوان یک اولویت و باور جدی در ذهن مدیران ارشد صنعت برق قرار گرفته و با اجرای راهکار‌های مثبتی که از سوی کارشناسان تدوین شده از آن برای عبور از نقطه اوج مصرف در سال جاری استفاده خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهرگفت: این استان‌ها سال گذشته در نقطه اوج مصرف، پنج هزار و ۲۵۰ مگاوات انرژی مصرف کردند که نسبت به اوج مصرف سال قبل از آن ۸ درصد افزایش داشت، امسال نیز با برآورد‌های انجام شده باید برای عبور از چنین مصارفی آمادگی داشته باشیم.

 کریمی بر لزوم صرفه جویی در مصرف برق و انرژی تاکید کرد و بیان داشت: تابستان سال گذشته مصرف برق در فارس رکورد زد و لازم است شهروندان با مصرف بهینه و صرفه جویی برای گذر از تابستان گرم و پر مصرف امسال مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: کمیته کاهش پیک بار در برق منطقه‌ای استان فارس فعال شده است که اجرای برنامه‌های ذخیره عملیاتی، جابجایی روز جمعه مشترکین صنعتی و کاهش بار برنامه ریزی شده در ساعات اوج بار مشترکین صنعتی از مصوبات آن است.

 

کریمی افزود:کاهش بار برنامه ریزی شده برای مشترکین صنعتی، کشاورزی، اداری، تجاری، قطع بار برنامه ریزی شده در مشترکین ایستگاه‌های گاز خودرو‌ها و استفاده از مولد‌های خود تامین از جمله مصوبات این کمیته برای عبور از نقطه اوج مصرف در تابستان است.

 

منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار