کد خبر: ۳۲۳۸۱
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظورپایداری شبکه برق و براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی استانداری خوزستان مبنی بر کاهش ساعات اداری این طرح انجام می‌شود.
به گزارش برق نیوز، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظورپایداری شبکه برق و براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی استانداری خوزستان مبنی بر کاهش ساعات اداری این طرح انجام می‌شود.

حسن کریمی با بیان اینکه امسال بمنظور گذرازبحران خشکسالی اقدامات گسترده‌ای در دستورکار قرار داده ایم تا بتوانیم رفاه و آسایش مردم را تامین کنیم افزود: کاهش زمان کاری ادارات از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته می‌باشد که حسب دستور استاندار، کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها ملزم هستند از ۱۹ خردادماه تا پایان ۱۵ شهریورماه ۹۷ مصرف برق خود را ۸۰ درصد کاهش دهند.

وی ادامه داد: گام اول در راستای پایداری شبکه برق با دستگاه‌ها، ادارات، ارگان‌ها و صنایع شروع شد و گام بعدی را باید مردم همراهی کرده و مصرف برق خود را در ساعت پیک یا اوج مصرف که در اهواز از ساعت ۱۲ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ۱۲ شب می‌باشد کنترل کرده و استفاده از لوازم غیرضروری مانند لباسشویی، جاروبرقی و ... را به ساعت‌های اولیه صبح و یا روز‌های تعطیل موکول کنند تا بتوانیم تابستان ۹۷ را با مشکلات کمتری مدیریت کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: درصورتی که شهروندان و به ویژه کسبه توصیه‌های کارشناسان برق را جدی نگیرند مجبور خواهیم شد کمبود تولید برق را با اعلام برنامه زمانبندی خاموشی در سطح کلانشهر اهواز جبران کنیم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار