کد خبر: ۳۲۵۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت :افزایش مصرف برق در این استان نگران کننده بوده به گونه‌ای که به نسبت مشابه سال ۹۶ شاهد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق توسط مشترکان اعم از خانگی، صنعتی و کشاورزی در استان هستیم.

به گزارش برق نیوز،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصرف برق در این استان از ابتدای امسال تاکنون به نسبت مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

داود راهزادی  اظهار داشت: افزایش مصرف برق در این استان نگران کننده بوده به گونه‌ای که به نسبت مشابه سال ۹۶ شاهد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق توسط مشترکان اعم از خانگی، صنعتی و کشاورزی در استان هستیم.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از برق مصرفی استان توسط مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: به طور حتم در صورت ادامه این روند شاهد خاموشی‌های با برنامه در نقاط مختلف استان هستیم.

راهزادی با تاکید بر اینکه وجود برق‌های غیرمجاز و افزایش گرما از مهم‌ترین دلایل افزایش پیک بار برق در کهگیلویه و بویراحمد است، ابراز کرد: در شهرستان‌های گرمسیری نسبت به سایر شهرستان‌های استان بیشترین میزان مصرف برق را داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ۶ سال اخیر ۶۰ روستای استان از طریق پنل‌های خورشیدی و شبکه‌های توزیعی با با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد تومان برق رسانی شده است.

راهزادی از برقدار شدن تمام روستا‌های بالای ۱۰ خانوار دارای کد روستایی خبر داد و افزود: بنا داریم روستا‌های کمتر از ۱۰ خانوار بدون کد روستایی وزارت کشور را نیز برق‌رسانی کنیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار