کد خبر: ۳۲۶۲۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۷
مدیر عامل شرکت توزیع برق کرمانشاه گفت: شیب مصرف برق استان هر روز بیشتر می شود و اگر با این وضعیت شهروندان برق مصرف کنند احتمال قطعی برق در مرداد ماه بالا می رود.

به گزارش برق نیوز، مدیر عامل شرکت برق کرمانشاه گفت: شیب مصرف برق استان هر روز بیشتر می شود و اگر با این وضعیت شهروندان برق مصرف کنند احتمال قطعی برق در مرداد ماه بالا می رود.

علیمراد مرادی مجد ، افزایش قیمت برق را تکذیب کرد و افزود: تنها چیزی که این روزها افزایش یافته میزان مصرف برق مشترکان است.

وی در ادامه ساعات پیک مصرف برق در استان را بین ساعات 12 تا چهار بعد از ظهر و هفت تا 11 شب اعلام کرد و از همه مردم خواست در مصرف برق نهایت دقت و مراقبت داشته باشند، زیرا با این شیبی که اکنون برق مصرف می شود احتمال قطعی برق زیاد است.

** افزایش 60 درصدی مصرف برق در مناطق زلزله زده

مرادی مجد، همچنین از افزایش 60 درصدی مصرف برق در مناطق زلزله زده نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: تاکنون هیچ گونه قطعی برق در این مناطق نداشته ایم.

وی در ادامه عنوان داشت: با توجه به افزایش چند برابری بار مصرف برق در مناطق زلزله زده، اگر مردم مصرف را کاهش ندهند، احتمال قطعی گسترده برق وجود خواهد داشت.

وی در پایان از مردم خواست کاهش مصرف برق را جدی بگیرند و در ساعات پیک مصرف از انجام کارهای برقی غیرضروری خودداری کنند.

زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.

این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار