کد خبر: ۳۲۶۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۷ - ۰۴ تير ۱۳۹۷
مدیرکل بحران استاندار تهران با اشاره به لزوم ایمن‌سازی بازار تهران گفت: به منظور پیشگیری از وقوع بحران و احتمال آتش‌سوزی کار ساماندهی شبکه برق ۶۸۰۰ مشترک بازار تهران آغاز شده است.
به گزارش برق نیوز، علی مرادی امروز در جلسه‌ای که با حضور مسعود ستایشی معاون دادگستری تهران و نمایندگان ادارات برق، اوقاف و شهرداری منطقه ۱۲ برگزار شد، با اشاره به اجرای مصوبات جلسه رسیدگی به ایمنی بازار و اجرای دستورالعمل‌ها در ایمن‌سازی انشعاب برق ۶۸۰۰ مشترک بازار تهران اظهار داشت: اسفندماه سال گذشته جلسه‌ای با هدف رفع مشکلات بازار بزرگ تهران به ویژه رفع مشکلات برق واحد‌ها برگزار شد که در آن فرصتی سه ماهه به شرکت توزیع برق تهران داده شد تا از طریق اخطار به مشترکان، مشکلات شبکه برق واحد‌ها مرتفع شود.

وی بیان کرد: در ادامه این جلسات در خردادماه امسال، استاندار تهران دستور ایمن‌سازی سریع ۲۵ هزار انشعاب برق ناایمن در بازار تهران به ویژه ۶۸۰۰ انشعابی که در شرایط اضطرار قرار دارند را صادر کرد.

مدیرکل بحران استاندار تهران در ادامه با بیان اینکه شبکه برق مشترکان در بازار تهران به دلیل قدمت آن دارای اشکالات فنی است افزود: به منظور پیشگیری از وقوع بحران و احتمال آتش‌سوزی کار ساماندهی شبکه برق مشترکان بازار آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با همکاری شهرداری منطقه و اطلاع‌رسانی به واحد‌های مستقر در بازار تهران برای اجرای عملیات ایمن‌سازی شبکه برق به ویژه برای ۶۸۰۰ مشترکی که در شرایط اضطرار قرار دارند انجام می‌شود.
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار