کد خبر: ۳۲۶۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۴ - ۰۵ تير ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به ضرورت همکاری مردم در مدیریت مصرف برق اظهار داشت: هرگونه موفقیت ما در تامین برق مورد نیاز کشور با توجه به افزایش دما و نیاز به انرژی بیشتر ، مستلزم و مساعدت شهروندان عزیز در عملیاتی کردن راهکار‌های کارشناسان در مدیریت مصرف انرژی است.

به گزارش برق نیوز، حسن کریمی مدیرعامل  شرکت توزیع برق اهواز با اشاره به ضرورت همکاری مردم در مدیریت مصرف برق اظهار داشت: هرگونه موفقیت ما در تامین برق مورد نیاز کشور با توجه به افزایش دما و نیاز به انرژی بیشتردر روز‌های آینده، مستلزم  و مساعدت شهروندان عزیز در عملیاتی کردن راهکار‌های کارشناسان در مدیریت مصرف انرژی است.

وی با تقدیر از نقش رسانه‌ها درکمک به ارتقای فرهنگ مدیریت مصرف افزود: رسانه‌های جمعی در اطلاع رسانی، و آگاه کردن مردم اقدامات بسیارموثری به ویژه درسال جاری که بدلیل خشکسالی باکاهش نزولات آسمانی و در نتیجه کم شدن ذخیره سد‌ها وکاهش تولید نیروگاه‌های برق-آبی مواجه هستیم و در این راه موفقیت‌های خوبی در فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی بدست آمده که جادارد مراتب تقدیر و تشکر خود را از جامعه تلاشگر رسانه‌ای اعلام کنم.

  کریمی با اشاره به افزایش میزان متوسط دمای هوا در روز‌های آینده تصریح کرد: در این شرایط سخت و حساس، بمنظورحفظ و پایداری شبکه برق و درنتیجه رفاه و آسایش مردم نکاتی آموزشی که کارشناسان برق طی این مدت از طریق رسانه‌های جمعی توصیه نموده اند ضرورت دارد از سوی مردم عزیز بکارگیری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز دربخش دیگری ازسخنان خود گفت: رعایت الگوی مصرف راهکار‌های ساده‌ای همچون ارزیابی میزان نیاز به وسایل، استفاده از روشنائی طبیعی روز و عایق کردن خانه‌ها دارد که علاوه برصرفه جویی در انرژی به کاهش هزینه‌های خانواده منجر می‌شود و این شرکت برنامه ریزی لازم برای مدیریت مصرف برق و کاهش اوج بار را دربرنامه خود دارد و تاکنون برق هیچ شهروندی بدلیل کمبودانرژی قطع نشده است.

این مقام مسئول گفت: با توسعه جوامع و افزایش روزافزون گرایش مردم به مصرف لوازم برقی درخانواده ها، میزان مصرف برق خانگی نیز افزایش یافته است و طبق آمارهامصرف برق خانگی درایران ۲.۵ برابر استاندارد جهانی است در مجموع در بخش خانگی و تجاری جامعه ما ۳۷ درصد از انرژی مصرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز افزود: وسایلی مانند تلویزیون، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، چرخ گوشت، اتو، رادیو ضبط، کامپیوتر، ویدئو، مایکروویو، سرخ کن، ماشین ظرفشویی، مخلوط کن، کولر‌های آبی و گازی، بخاری برقی، آبمیوه گیری، سشوار و پلوپز برق زیادی مصرف می‌کنند، با وجود این تنوع و تعداد وسایل در خانواده‌ها قطعا استفاده بهینه از انرژی هر روز ضروری‌تر می‌شود.

 کریمی در پایان خاطر نشان کرد: کولرگازی بخش قابل توجهی از مصرف برق مشترکان اهوازی را به خود اختصاص داده است که به شهروندان گرامی توصیه می‌شود از کولر‌های کمتری در محیط خانه استفاده کنند زیرا برق برای ما حکم اکسیژن را دارد و همراهی و همیاری مردم به ماکمک می‌کندتا بتوانیم خدمات مطلوب وپایدار برق راحفظ کنیم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار