کد خبر: ۳۲۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶:۴۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۷
کارگروه ممیزی مدیریت مصرف برق ادارات و نهاد‌های دولتی شرکت توزیع برق غرب مازندران در راستای مدیریت مصرف آب و برق در ادارات و سازمان ها، از ادارات و سازمان‌های غرب استان بازدید کرده و آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دادند.
به گزارش برق نیوز،کیوان فرح زاد مدیرعامل این شرکت ضمن گفت: این طرح در گذشته توسط همکاران ستاد و امور‌ها در حال اجرا بوده و با دستور و تاکید ریاست جمهوری این موضوع، به طور جدی از سر گرفته شد و با توجه به افزایش بی سابقه دما و در پی آن افزایش مصرف برق و لزوم مدیریت مصرف و جلوگیری از مصرف بی رویه‌ی آن، اعضای کارگروه ممیزی مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران به ریاست فرخ زاد اینجانب و با حضور معاونان شرکت و فرمانداران شهرستان‌های چالوس و عباس آباد، ارزیابی را آغاز کردند، اعضای تیم ارزیابی با حضور در ادارات یاد شده و بر اساس چک لیستی که قبلا اعلام شده بود، میزان مصرف برق را مورد پایش و بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، به اداراتی که میزان بهره گیری آن‌ها از انرژی برق خارج از الگوی مصرف بهینه باشد، اخطار داده شده و در مرحله بعد ضمن هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌ها اقدامات قاطعی انجام خواهد شد و شرکت توزیع غرب مازندران و امور‌های آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

همچنین ممیزی تعدادی از صنایع بزرگ غرب استان نیز در برنامه این کارگروه قرار دارد که میزان مصرف انرژی توسط این صنایع نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
شما نذار اختلاس بشه بقیه پیشکشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
ديگه كم مانده همه مردم را خانه به خانه كنترل كنند. خجالت هم خوب چيزيه .
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار