کد خبر: ۳۲۷۷۹
تاریخ انتشار : ۰۸:۴۳ - ۱۱ تير ۱۳۹۷
رئیس اداره برق سرپل ذهاب گفت: روند افزایش مصرف برق در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب به همین شکل تداوم داشته باشد، تامین برق با مشکل مواجه خواهد شد و احتمال بازنگری دولت در اجرای طرح خاموشی و یا اخذ هزینه مصرف برق خانگی نیز وجود دارد.

به گزارش برق نیوز،رئیس اداره برق سرپل ذهاب بهزاد نجفیان گفت: روند افزایش مصرف برق در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب به همین شکل تداوم داشته باشد، تامین برق با مشکل مواجه خواهد شد و احتمال بازنگری دولت در اجرای طرح خاموشی و یا اخذ هزینه مصرف برق خانگی نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه پیمانکاران واحد‌های احداثی در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب موظفند برای جوشکاری از دستگاه‌های جوش برق استفاده کنند، اظهار داشت: متاسفانه برخی پیمانکاران برای انجام کار‌های جوشکاری از انشعاب برق خانگی استفاده می‌کنند که این امر علاوه بر کاهش کیفیت کار، بر قدرت تامین برق شهرستان نیز فشار وارد می‌کند.

وی از مشترکان خواست به منظور جلوگیری از خاموشی در طول تابستان، در مصرف برق و رعایت الگوی مصرف اهتمام بیشتری داشته باشند.

رئیس اداره برق سرپل ذهاب بیان کرد: با مجوز دادستان، نظارت و بازرسی بر روند کار پیمانکاران واحد‌های احداثی تشدید می‌شود و با پیمانکارانی که در این زمینه تخطی کنند برخورد قانونی می‌شود.

نجفیان، با اشاره به اینکه تا زمان ابلاغ مصوبه مجلس، قبضی بابت مصرف برق انشعاب‌های خانگی و تعدادی از واحد تجاری دارای شرایط در شهرستان سرپل ذهاب صادر نمی‌شود، اضافه کرد که بنا به تصمیم دولت برای واحد‌های صنعتی، کشاورزی و اداری سرپل ذهاب قبوض برق صادر می‌شود و مشترکان موظفند هستند هزینه برق مصرفی را پرداخت کنند.

وی گفت: قرائت کنتور انشعاب‌های خانگی و تعدادی از واحد‌های تجاری دارای شرایط تنها با هدف آسیب شناسی کنتور‌ها و انشعابات است و قرار نیست تا ابلاغ جدید، از مشترکان مبلغی برای مصرف برق گرفته شود.

سرپل ذهاب با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، دارای ۳۱ هزار و ۷۴۰ مشترک برق است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار