کد خبر: ۳۲۸۰۳
تاریخ انتشار : ۱۵:۲۶ - ۱۱ تير ۱۳۹۷
طرح اصلاح و بهینه سازی سه هزار و ۷۲ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی و زمینی در سه ماهه اول سال ۹۷، درشهرستان مهدیشهر اجرائی شده است.
به گزارش برق نیوز، بهینه سازی بیش از سه هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان مهدیشهر طرح اصلاح و بهینه سازی سه هزار و ۷۲ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی و زمینی در سه ماهه اول سال ۹۷، درشهرستان مهدیشهر اجرائی شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر با عنوان این خبر گفت: طرح احداث ۳۳۷ متر کابل خودنگهدار، از جمله اقدامات صورت گرفته در زمان مذکور است.

 حسین حافظی افزود: عملیات احداث یک هزار و ۱۲۷ متر شبکه توزیع برق، از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته به شمار می‌رود.

وی همچنین با بیان این که دو ایستگاه هوائی جدید با قدرت ۱۲۵ کیلوولت آمپر برقرار شده اظهار داشت: مجموع ظرفیت پست‌های توزیع برق این شهرستان، ۵۹ هزار و ۲۲۵ کیلوولت آمپر است.

 حافظی با اعلام این که ۴۴ پروژه عمرانی برق رسانی از ابتدای سال تاکنون به بهره برداری رسیده خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این پروژه ها، چهار میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: احداث خط و پست هوائی در خیابان هفده شهریور و شهرک فاطمیه در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی و بهبود ولتاژ، تعویض تعدادی از مقره‌های روستای سرخده، اصلاح شبکه فشار متوسط هوائی حدفاصل جنگل بانی پرور تا ورودی منطقه شورستان و نیز تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستا‌های شورستان و رسم رودبار، از برنامه‌های پیش بینی شده این مدیریت در سه ماهه دوم امسال به شمار می‌روند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار