کد خبر: ۳۲۸۴۴
تاریخ انتشار : ۱۶:۲۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۷
عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش برق نیوز، علی اصغر یوسف نژاد درنشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۲ تیرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:

- تذکر نظر افضلی نماینده نهبندان به وزیر نیرو درباره تسریع در اجرای پروژه آبرسانی.

- تذکر علی وقفچی نماینده زنجان به وزیر نیرو درباره تعیین تکلیف هر چه سریعتر اعتبار و تکمیل سدی در استان زنجان

- تذکر یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه به رئیس جمهور و وزیر نیرو درباره دستور تأمین اعتبار جهت تملک اراضی سدی و آبگیری آن در حوزه انتخابیه.


- تذکر بهمن طاهرخانی به وزیر دادگستری و وزیر نیرو در خصوص بستن چاه‌های آب کشاورزی در زمان نامناسب وتقارن آن با فصل برداشت محصول توسط دستگاه‌های قضایی.

- تذکر نادر قاضی پور وعلیرضا محجوب و محمدرضا رضایی به وزیر نیرو و وزیر کشور در خصوص تسریع در آبرسانی به روستا‌های کشور که مشکل حاد آب شرب دارند.

- تذکر نادر قاضی پور و علیرضا محجوب به وزیر نیرو؛ جلوگیری از قطعی آب شرب و برق شهر و پایان دادن به قطع روزانه و پیوسته برق در شهرستان اسلامشهر که از ابتدای تابستان سال جاری آغاز شده است.

- تذکر غلام محمد زارعی به وزیر نیرو در خصوص ضرورت تامین منابع و حمایت از پروژه سد تنگ سرخ

- تذکر نادر قاضی پور، محمدرضا رضایی و علیرضا محجوب به رئیس جمهور و وزرای نیرو و کشور در خصوص جلوگیری از قطع برق و آب شرب شهر‌ها و روستا‌های کشور.

- تذکر سید محسن علوی به وزیر نیرو در خصوص افزایش بی‌رویه قبض برق در شهرستان‌های لامرد و مهر.

- تذکر نظر افضلی به وزیر نیرو در خصوص تسریع در جهت اجرای پروژه آبرسانی ۲۲ روستای مرزی حوزه انتخابیه

- تذکر قلی الله قلی زاده به وزیر نیرو در خصوص قطعی مکرر برق شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند و در تذکر در خصوص عدم مدیریت صحیح و عدم رها سازی آب رودخانه دره رود.

منبع: خانه ملت
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
1
سلام خواستم به مطلبی اشاره کنم نمایندگان محترم چند سوال است که متوان انها را بررسی کرد 1، رشد مصرف برق امثال نسبت به سالهای گذشته چه میزان بوده 2- ما در سال جدید چه میزان انشعاب برق در کلیه بخش‌ها فروخته ایم 3-گرما درجه حرارت امثال نسبت به سالهای گذسته چگونه بوده از چه تاریخی شروع شده وروند رشد ان 4، پیک مصرف امسال نسبت به سالهای گذشته البته هر ساله مقداری اضاقه خواهد شد 5. مقدار مدیریت مصرف را که کارخانجات وادرات انجام داده اند چه میزان بوده 6- اب پشت سدها نسبت به سالهای گذشته چگونه بوده 7- میزان صرفه جویی که نیروگاهها باید باید انجام مداده اند تکلیف چه میزان بوده8-تلفات مد نظر وزارت نیرو که به مجلس قول داده چه میزان بوده برسی شود عدد سازی است یا خیر .....ببینید دراین چند ساله اخیر ما در مسکن رشدی نداشته ایم -در صنایع رشدی نداشته ایم -در رکود کامل بسر میبریم ......همه اینها حکایت از بی برنامگی در وزرات نیرو است بکارگیری افراد بی تجربه در سطوح مدیریتی وعدم تغییرات در سطوح بالا منجر به اعتراضات چه در بخش اب وبرق شده که بخواهیم راست وحسینی بگوییم از اول انقلاب فقط در زمان بمباران و...ما به این میزان خاموشی بی برنامه نبوده ایم که هماکنون تاوان انرا نظام وانقلاب باید بدهد امروز در سطح وزارت نیرو افراد مومن ومتخصص کم نیستندکه توسط .....این اقایان کنار گذاشته شده اند وبجای انها افراد بله قربنگو وبی تجربه جایگزین شده اند که باید با حقوق‌های انچنانی این خاموشیها باید توسط کاشناسان خبره در تمام کشور بررسی شود واگر چنانچه خدای ناکرده قصوری در کار بوده شناسایی گردد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار