کد خبر: ۳۲۸۷۵
تاریخ انتشار : ۱۷:۱۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۷
در آیینی با حضور فرماندار شهرستان جاسک و حاجی زاده معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان هرمزگان از مشترکان بخش‌های مختلف که سال گذشته با مدیریت بهینه مصرف برق با شرکت توزیع نیروی برق همکاری نموده بودند، قدردانی شد.
به گزارش برق نیوز، در آیینی با حضور فرماندار شهرستان جاسک و  حاجی زاده معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از مشترکان برتر این شهرستان قدردانی شد.

در این آیین از مشترکان بخش‌های مختلف که سال گذشته با مدیریت بهینه مصرف برق با شرکت توزیع نیروی برق همکاری نموده بودند، قدردانی شد. فرماندار شهرستان جاسک در این همایش گفت: دولت برق تولیدی توسط انرژی خورشیدی چند برابر خریداری می‌کند و سرمایه گذاران می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

محمد احمدی افزود: در زمان تعطیلی ادارات در پنجشنبه‌ها ۳ کیلووات برق در شهرستان مصرف می‌شود.

احمدی دلیل اهمیت مصرف برق را خشکسالی‌های ۱۸ سال اخیر دانست و افزود: بدلیل خشکسالی‌های متوالی باید الگوی مصرف را اصلاح کنیم تا در ساعات اوج مصرف برق، همگان بتوانند از این نعمت بهرمند شوند.

وی با بیان اینکه جریان برق در واقع جریان زندگی است، گفت: حتی خاموش کردن یک چراغ؛ اضافی در هرمنزل در سراسر شهرستان تاثیر دارد واین فرهنگ درست مصرف کردن نهادینه می‌شود.

فرماندار جاسک بیان کرد، برای ترویج فرهنگ درست مصرف کردن انرژی بویژه برق که در فصل تابستان بیشتر نیاز به آن برای خنک کردن منازل احساس می‌شود باید از همه ظرفیت‌ها بویژه فضای مجازی استفاده شود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار