کد خبر: ۳۲۸۹۲
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۷
رئیس پلیس تهران گفت: در روز‌های اخیر شاهد قطع برق در برخی مناطق تهران خصوصاً در ساعات بعد از ظهر بوده‌ایم. این مسئله باعث خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی می‌شود و در صورتی که حق تقدم در این زمان‌ها رعایت نشود امکان بروز حادثه وجود دارد.

به گزارش برق نیوز، ۱۱تیرماه قطع شدن برق برخی چراغ‌های راهنمایی در سطح شهر تهران باعث سردرگمی راننده‌ها و به تبع آن تحمیل ترافیک سنگین‌تر در خیابان‌های پایتخت شد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی پایتخت با اشاره به این موضوع گفت: به دلیل قطعی برق در مناطق مرکزی و غربی تهران چراغ‌های راهنمایی خاموش شدند و مأموران پلیس راهور، تردد خودرو‌ها را مدیریت می‌کنند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، با اشاره به قطعی‌های اخیر برق در برخی از مناطق تهران و خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی اعلام کرد: در روز‌های اخیر شاهد قطع برق در برخی مناطق تهران خصوصاً در ساعات بعد از ظهر بوده‌ایم. این مسئله باعث خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی می‌شود و در صورتی که حق تقدم در این زمان‌ها رعایت نشود امکان بروز حادثه وجود دارد.

در این رابطه به رانندگان و عابرین توصیه می‌شود که حتماً به فرامین عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی توجه لازم را داشته و همکاری لازم را به‌عمل آورند.

سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به این موضوع و ترافیک حاصل از آن گفت: قطع برق چراغ‌های راهنمایی مشکلات فراوان و زحمت بسیاری را برای همکاران من در پلیس راهنمایی و رانندگی ایجاد کرده است.

وی افزود: به دلیل ترافیک ذاتی تهران، فقط کافی است دقایقی این اتفاق بیفتد تا مشکلات ترافیکی دو برابر شود.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به این موضوع که در روز‌های اخیر سعی کردیم با حضور خودمان و تلاش همکاران این مشکل را حل کنیم یا ترافیک را کاهش دهیم گفت: روز گذشته با مدیرعامل شرکت برق تهران جلسه‌ای داشتیم و قرار شد این قطع برق دیگر تکرار نشود.

 رحیمی همچنین افزود: ما در عین حال از شهرداری درخواست داریم در بخش برق اضطراری برای چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در تقاطع‌ها به دلیل حساسیت‌های موجود عنایت و توجه ویژه داشته باشند.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار