کد خبر: ۳۲۹۱۲
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۷
مدیرعامل توزیع برق لرستان گفت: مشکلات توسعه و احداث بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق ۷۷ روستا در برنامه کاری قرار گرفت که خوشبختانه با احداث شبکه‌های جدید و تعمیر و بازسازی شبکه‌های قبلی خدمات رسانی جامعی به این روستا‌ها انجام شد.
به گزارش برق نیوز؛ فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با پیگیری‌های مجدانه در راستای تأمین برق روستا‌ها موفق به جذب اعتبارات عوارض برق در سال ۹۶ از محل منابع بند (ه) تبصره ۶ قانون بودجه کشور شد.

مدیرعامل برق لرستان در این خصوص اظهار داشت: اعتبارات فوق از محل عوارض برق سال ۹۶ جذب و با نگاه به رفع مشکلات برق روستا‌ها در این راستا هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جذب شده بطور کامل در مسیر خدمات رسانی و تأمین برق متقاضیان جدید روستایی هزینه گردید ابراز داشت: مشکلات توسعه و احداث بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق ۷۷ روستا در برنامه کاری قرار گرفت که خوشبختانه با احداث شبکه‌های جدید و تعمیر و بازسازی شبکه‌های قبلی خدمات رسانی جامعی به این روستا‌ها انجام شد.

 خودنیاگفت: با انجام اقدامات توسعه و احداث و بهینه سازی شبکه ۷۷ روستای مورد نظر برق بیش از ۲۰۰۰ مشترک پایدار و تأمین شد.

در ادامه  علی حسین بیگی معاونت برنامه ریزی وامور مهندسی شرکت به شروع اقدامات انجام شده در این روستا‌ها پرداخت و گفت: بند (ه) تبصره ۶ قانون بودجه کشور محلی برای رفع مشکلات برق رسانی روستاهاست و ما علاوه بر تأمین برق پایدار برای روستاییان عزیز برای ۳۰۰ مشترک جدید نیز شبکه‌های جدید احداث کرده ایم. معاونت برنامه ریزی و امور مهندسی ابراز داشت: براساس تصمیم گیری‌ها و برنامه ریزی ها‌ی مدون ۷۷ روستای دارای مشکل شناسایی و در اولویت کاری قرار گرفتند.

 حسین بیگی بیان داشت: قریب به ۴۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط در سطح روستا‌های استان احداث شد که تنها بخشی از فعالیت‌های ارزشمند زحمت کشان این شرکت است.

وی با بیان اینکه ۱۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار دراین روستا‌ها اجرا شده اظهار داشت: احداث ۷ کیلومتر خط دو مداره فشار متوسط در شهرستان رومشگان، احداث ۲۲ کیلومتر خط تک مداره فشار متوسط در شهرستان نورآباد و احداث ۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط با کابل خودنگهدار در شهرستان بروجرد از دیگر اقداماتی است که از محل اعتبارات بند (ه) تبصره ۶ قانون بودجه انجام شده است.

حسین بیگی گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی استان و صعب العبور و کوهستانی بدون خطوط برق رسانی خصوصآ در فصل سرما اصولأ حوادث غیرمترقبه‌ای برای شبکه‌های روستایی اتفاق می‌افتد که الزامأ بایستی در سریعترین زمان ممکن به روستاییان عزیز خدمات دهی کرده و این موضوع خود همواره یکی از دغدغه‌های ماست.

وی در پایان ابرازداشت: با توجه به شرایط موجود، می‌طلبد جهت تأمین برق مطمئن روستا‌ها هر ساله خطوط روستایی اصلاح و بهینه سازی شود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار